Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det venter jeg med også. Frister, men nå har jeg venta i to år, så klarer å vente en drøy måned til.

Edit: Men hvis hele episoder begynner å lekke ut derimot.. :p Fy på de som laster ned!

Endret av ErlendRU
Skrevet

Jeg har så utrolig lyst å se de 17 min. men nei, jeg skal klare å holde meg vekk. Som Erlend, har jeg også ventet nesten 2 år, og en måned bør ikke være så vanskelig i forhold til det!

Men jeg vil se de da :(

Skrevet

Gleder meg enormt til sesong 7, ikke lenge igjen nå. Skal vurdere å se igjennom sesong 2 eller 3 i jula kanskje da jeg ikke har fått sett alle episodene fra disse enda...

Skrevet

Hadde jeg hatt tid hadde jeg lada opp ved å se alle sesongene jeg. Men tid er ikke akkurat det jeg har mest av for tida, så får se hvor mye det blir. Må prøve å få sett sesong 6 da hvertfall.

• 2 uker senere...
Skrevet

Fattern har sett de første 17 minuttene. Jeg tror jeg lar være. Redd for å fucke opp opplevelsen når jeg har venta så lenge.

Håper på å få ny hardisk i julegave, så skal jeg kunne laste ned episoder i 720p hele sesongen :D

Skrevet

Jeg skal holde ut jeg og :D Er ikke som meg å gjøre sånt, men jeg skal når det gjelder noe så viktig som 24!

720p blir det som vanlig på meg også ja :)

Skrevet

Wtf tc? :p Nei, Mai hadde ikke gått. Ikke når jeg veit at det ligger på nettet og blir bedt om å lasta ned. Hysjhysj, jeg bor egentlig i USA og ser det helt lovlig her.. :p

Skrevet

Vet ikke, kom akkurat hjem fra skolen og leste det og følte for å bruke smiley attack :p

Ja, jeg skal til USA i Januar også bli der helt til Mai sånn at jeg kan se det lovlig på Fox!

:p

Skrevet

Kall meg konservativ eller whatever, men jeg har gjort sånn med alle sesongene så langt! Jeg digger rett og slett spenningen ved å vente en hel uke på hver episode. Da gleder jeg meg skikkelig ekstra til hver torsdag også :D

Skrevet
Jepp, men hvem trenger tekst uansett? :)

(En til stor forskjell er at jeg får se de i HD hver uke og, noe TV2 ikke gjør)

..og dersom man skulle være interessert i tekstede episoder, så er det jo ikke veldig vanskelig å finne subs på nettet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...