Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Selv håper jeg først og fremst sesong 7 blir bra etter svake sesong 6. Det blir nok ingen sesong 8 engang hvis de ikke leverer varene nå.

Kiefer har jo skrevet kontrakt om å spille inn sesong 8 også, så jeg tenker at den kommer uansett.

Men er helt enig med deg, sesong 7 må heve kvaliteten betraktelig etter sesong 6. Og jeg har virkelig troen på at det kommer til å skje også :)

Skrevet

Jeg har også høye forventninger, og en av grunnene er at de har hatt veldig lang tid på å skrive sesongen pga. streiken. Men kontrakten til Kiefer er vel irrelevant så lenge det ikke blir høye seertall, noe jeg mener å huske fallt betraktelig under sesong 6.

• 2 uker senere...
Skrevet
Må si jeg også håper og tror at sesong 7 blir langt bedre enn den forrige. Gleder meg masse til den som kommer 23.nov..

enig, men du sier en ting feil. sesong 7 begynner i januar, andre uken eller noe. og det har 24 alltid gjort (januar). november blir det å se en liten "to episode film" av det som skjer mellom sesong 6 og sesong 7 i Afrika eller noe. men blir spennende uansett :)

Skrevet
Må si jeg også håper og tror at sesong 7 blir langt bedre enn den forrige. Gleder meg masse til den som kommer 23.nov..

enig, men du sier en ting feil. sesong 7 begynner i januar, andre uken eller noe. og det har 24 alltid gjort (januar). november blir det å se en liten "to episode film" av det som skjer mellom sesong 6 og sesong 7 i Afrika eller noe. men blir spennende uansett :)

Ja veit det, bare formulerte meg litt dårlig, men takk anyways.. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

FY faen, 24 er soon back. Det er så deilig, den beste serien som jeg har sett faktiskt utenom Birger Bie Sikkerhetstips. Denne serien er elsk, og med filmen. Kan dette bli bedre? :D

Skrevet

Ja syns det er litt synd jeg og. Men kan jo være positivt, vi får vente (:() og se! Er btw min absolutt favorittserie gjennom årene og til og med i dag når det har vært 2 år uten nye episoder. Ingenting slår spenningen jeg får av 24. På et annet nivå enn Prison Break og resten for min del :)

Jack Bauer :love:

Skrevet (endret)

Har sett på 24 siden det ble startet. Sykt jeg elsker den der serien. Gleder meg noe jævlig til filmen som kommer i November og når det virkelig starter i Januar. Har riktignok "trøste" serier som Prison Break og henge meg fast til, men let's face it. Det er ikke 24 :D

Jeg tror vi har noe stort i vente i sesong 7.

leif

Endret av Jefecito
Skrevet

That's right Jefecito. Prison Break er bare "trøste" serie, the real shit is 24! Først i November blir det drit deilig, MEN når Januar kommer; action! :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...