Gå til innhold

Fuglevits (for oss som ikke bor i oslo)


Yavel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oslogreia var best!

 

 

Har aldri ledd av en sann vits før! Der tok du meg.

creds ass!

 

 

 

edit:

Må si jeg lo mer av den trønderske enn av den fra Oslo :p

 

Kan ha noe med at jeg opprinnelig er vestlending, men ble flytta til Trøndelag i ung alder og aldri liksom tilpassa meg ting her eller falt helt inn i den "sjø"-saken.

Jeg er mer en "ass" :p

 

 

Vestlending, også heier du "ass"? Hva er galt med deg da? :ermm:

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar
Du sa "ass", så jeg tar en wild guess på at du er osloværing? Jeg er bergenser, og jeg sier ikke sant så ofte, tror jeg..

sa ass fordi det var det hele greia handler om, men ja, jeg er fra oslo, jeg "ass"... sier ikke ass så mye, men sier liksom "liksom" hele tia, liksom... og det er ikke fjortis, det er vel som amerikanerne sier "you know..." uten at noen aner hva de preiker om :ermm:

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
begnen fuglen:

 

pipp pipp, sant :dontgetit:

 

noen bergensere her? sånn ca hvor mange ganger sier du sant i løpet av en dag? bare lurer ass... :ermm:

Den var jo faktisk ikke morsom. Er selv bergenser og sier sant utrolig sjeldent, har vel kanskje en i klassen som sier sant ofte. Blir ikke på samme måte som ass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...