Gå til innhold

bryr folk seg virkelig om hva andre hører på?

ecko

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir små irritert når jeg leser i signaturene til noen at rap ikke er musikk. ikke for å forsvare rappen, men er ikke slikt for dumt? hvorfor skal man bry seg om hva andre hører på? man er jo folk uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo. Det er veldig teit. Hvorfor skulle folk bry seg! Jeg f.eks. hører på alt utenom hiphop og rapp. Men jeg går ikke rundt å sier det suger, selv om jeg skrur av/bytter kanal når det kommer på radioen da selvfølgelig.

Skrevet

Litt OT, men hvis man skiller seg ut på skolen vår så blir man slakta. Jeg er omtrent den eneste på skolen som liker metall og folk slenger dritt til meg hele tiden, men jeg har noen venner da ;)

Angående topic: Jeg bryr meg fint lite om alle på skolen min hører på listepop, men at de snakker dritt om metall synes jeg ikke noe om :(

Skrevet

Du er ikke alene om å ha alternativ smak. Er den eneste som hører på trance på skolen min og må si det er jækla irriterende å høre på "De kule" si at "dunk-dunk" man kan lage på 10 min er dårlig og de skjærer alt over en kam, Techno.

Selv om de hører på metal da så må jeg komme å si at å dundre løs på en gitar, skrike inn i micen og tromme litt ikke er noe særlig vanskeligere :) .

Går veldig mye i listepop og. Når Rihanna - Umbrella tas av lista er det plutselig ingen som har den på spillern lenger, når nesten alle hadde den når den lå på "topp".

Skrevet

Jeg gjør jo det, men fortsatt lite gøy å høre samme dritet etter hverandre, med toleranse og forståelse når man langt, prøver jo å få de til å skjønne at min smak ikke er "simpel" musikk og jeg ser ut til å ha progresjon :)

Skrevet (endret)

Rap og listepop har så sinnsykt mye innflytelse i media idag, tror folk som liker annen musikk blir litt lei av det helt enkelt. :)

Og ja, mange som liker metall/rock som blir slakta på skolen.

Endret av Sebbe
Skrevet

Folk må få høre på hva de måtte ønske. Det eneste unntaket for min del er når de tvinger meg til å høre på det også. Et eksempel på dette er folk på bussen med dårlige hodetelefoner som har masse lydutslipp.

Skrevet
Folk må få høre på hva de måtte ønske. Det eneste unntaket for min del er når de tvinger meg til å høre på det også. Et eksempel på dette er folk på bussen med dårlige hodetelefoner som har masse lydutslipp.

Eller de som går så langt at de faktisk spiller det av på høyttaleren i mobilen. Da er det like før jeg sprekker.

Skrevet
Eller de som går så langt at de faktisk spiller det av på høyttaleren i mobilen. Da er det like før jeg sprekker.

uff ja, slike folk som sitter og brifer med det på mobiler og slikt er bare tragisk...

Skrevet

Jeg er faktisk ganske snill på det området (a), jeg sjekker alltid hvor høyt det er for andre, før jeg tar på meg øretelefonene.

Dvs, er det eldre damer der, skrur jeg ned lyden, er det en eller annen høylydt drittsekk, skrur jeg på full volum.

Skrevet
Jeg er faktisk ganske snill på det området (a), jeg sjekker alltid hvor høyt det er for andre, før jeg tar på meg øretelefonene.

Dvs, er det eldre damer der, skrur jeg ned lyden, er det en eller annen høylydt drittsekk, skrur jeg på full volum.

hehe, godt sagt ;)

Skrevet
hehe, godt sagt ;)

man får høste det man sår, folk me mobiler som brifer er utrolig irriterende, og da bryr jeg meg ikke hvilken musikk-smak vedkommede har (vrir inn litt saklighet på en ancy måte med tanke på topic tittel).

Skrevet

Folk bryr seg ikke hovedsaklig om hva man hører på, men heller om man skiller seg ut i klesstil etc, på bakgrunn av musikken man hører på. Det å skille seg ut er en fæl, fæl ting. Usj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...