Tor Rasmussen Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Skrevet 13. oktober 2007 En liten update. Jeg startet PGR4 i går. Men ble vel litt "skuffet". Var ikke som forventet, og jeg liker ikke det nye designet. Jeg har mer lyst å jage achivements i Bioshock enn å spille PGR4. Håper PGR4 "vokser på meg". Kanskje jeg liker det bedre når jeg kommer opp i bilklasser. For å kjøre rundt i en gammel Ford, harkete Mini og en sarva motorsykkel var ikke noe gøy. Det jeg ville fram til i starten av tråden var at jeg ikke hadde hatt noen gode spillopplevelser på lenge. Jeg konkluderte derfor ovenfor meg selv at jeg var vokst fra hele greia, men nå som gnisten kom tilbake for fullt, så stiller jeg diagnosen; spilldepresjon. (Pussig ord som jeg lærte her i tråden, men veldig beskrivende faktisk). Og at jeg måtte bytte batterier i Xbox360 kontrolleren i går er også et sunnhetstegn på at min spilldepresjon forhåpentligvis er over.
OlaTK Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Flott for deg, har vært i en grøft selv når det gjelder gaming i det siste, ikke vært interessert i å prøve noen nye spill og bare kjedet meg, men nå begynner spillfølelsen og komme tilbake.
TronDoZY Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg klarer liksom ikke å spille et spill mer en 1time nå. Hopper fram og tilbake mellom TF2 og Crysis MP beta. Alle spillene jeg spiller blir liksom "ensformig og kjedelige" etter så lang tid =/ tror det var WoW som fikk meg til å miste denne lysten, siden det spillet har blitt så UTROLIG kjedelig, at jeg og en venn faktisk skal prøve ut WoW-Glider bare for å bli kicka/banna ut av spillet fordi vi ikke har noe interesse av det lenger. Venta lenge på Age of Conan, noe som jeg ikke er så hypet om om lenger Får håpe det fikser seg
capy Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 da 360'en min begynte å fryse i spill mistet jeg fort spillgleden. ingenting er mer iriterende enn å være 10 meter fra et savepungt i saints row, og så fryser hele dritten:) men etter noen oppdateringer er endelig 360'en blitt stabil og gleden er tilbake. Portal til pc er en fryd å spille:) og forza2 nermer seg slutten. Resident evil4 wii edition er også utrolig digg. den eneste konsollen som ikke gir meg serlig glede for tiden er PS3. jeg får bare ikke lyst til å plukke opp noen spill på den..
værdama Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg klarer liksom ikke å spille et spill mer en 1time nå.Hopper fram og tilbake mellom TF2 og Crysis MP beta. Alle spillene jeg spiller blir liksom "ensformig og kjedelige" etter så lang tid =/ tror det var WoW som fikk meg til å miste denne lysten, siden det spillet har blitt så UTROLIG kjedelig, at jeg og en venn faktisk skal prøve ut WoW-Glider bare for å bli kicka/banna ut av spillet fordi vi ikke har noe interesse av det lenger. Venta lenge på Age of Conan, noe som jeg ikke er så hypet om om lenger Får håpe det fikser seg Samme med meg, når jeg ble lei av wow så mistet jeg samtidig mye av den generelle spillgnisten min. Fæle greier indeed. Endret 14. oktober 2007 av værdama
Hawkn Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Moro og høre du har blitt "spillegal" igjen! har selv spilt spill siden jeg var 4-5 år, og da gikk det mye i Atari og Sega. i alder 6-9 gikk det mye tid på Sonic som jeg runnet over 150 ganger. har fulgt med på spill siden den tid og er enda spillegal (jeg er da 21 nå) . spill har alltid vært en stor bit av underholdingen opp gjennom tiden, og vil fortsette med det (har til og med drømmer om og lage spill, evt jobbe innen spill). Sonic på Sega:D For noen forbanna gode minner jeg har fra de spillene. Sonic 1, 2 3 og Sonic & Knuckles. Fantastiske spill. Gode minner fra Mortal Kombat 3, Lion King, Aladdin og diverse Disney spill også. På PC kommer de gode minnene fra Delta Force 1 og 2, Age of Empires, Settlers 2 og 3, Unreal Tournament 99 og Half-Life. Samme spill glede kommer jeg aldri til å få igjen. Endret 14. oktober 2007 av Hawkn
Bruktbilen Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Siden WoW har jeg ikke funnet et spill som fanger meg like godt. Spilte GW for pve opplevelsen, og det var jo topp, men den delen av spillet var så kort, siden GW handler om pvp. Ellers så følte jeg ikke å skaffe forskjellige ranks i GW. Jeg har spilt igjennom en god del spill, men jeg trenger et nytt rpg eller et mmorpg som tar tid. Får håpe Hellgate London blir gøy, ellers så kommer jo et annet arpg spill i år som kanskje blir stilig.
TronDoZY Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Tror egentlig at WoW har ødelagt spillegleden til mange pga. endeløs grindig Noen liker det, noen liker det ikke WoW blir først "artig" når du dinger lvl 70 og kan dra i raids og grupper med folk som faktisk VET hvordan man skal spille, og ikke er en 7 åring på kokainrush
Bruktbilen Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 WoW blir først "artig" når du dinger lvl 70 og kan dra i raids og grupper med folk som faktisk VET hvordan man skal spille, og ikke er en 7 åring på kokainrush Spilte ikke i TBC, men jeg opplevde det motsatt. Alt før 60 var perfekt, det var så gøy at du aner ikke. Likte også raidingen i starten med min norske guild, store øyeblikk å ta ned Onyxia, MC og BWL. Etter det så dalet spillet ned da jeg forstod at det kom til å bli et slikt dkp/raiding styr konstant, ble ikke særlig gøy etter det.
bruker234 Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 når jeg endelig fikk battlefield 2142 (som jeg er litt lei nå) spilte jeg hele 27 timer av 37 timer ... jaja.. sikker på at andre slår den, noen gode? eller blir dette off-topic?
Erasus Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg klarer liksom ikke å spille et spill mer en 1time nå. Hopper fram og tilbake mellom TF2 og Crysis MP beta. Alle spillene jeg spiller blir liksom "ensformig og kjedelige" etter så lang tid =/ tror det var WoW som fikk meg til å miste denne lysten, siden det spillet har blitt så UTROLIG kjedelig, at jeg og en venn faktisk skal prøve ut WoW-Glider bare for å bli kicka/banna ut av spillet fordi vi ikke har noe interesse av det lenger. Venta lenge på Age of Conan, noe som jeg ikke er så hypet om om lenger Får håpe det fikser seg Har selv vært i perioder hvor gaming føltes slik: ORK. Det går over etter hvert.
TronDoZY Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) WoW blir først "artig" når du dinger lvl 70 og kan dra i raids og grupper med folk som faktisk VET hvordan man skal spille, og ikke er en 7 åring på kokainrush Spilte ikke i TBC, men jeg opplevde det motsatt. Alt før 60 var perfekt, det var så gøy at du aner ikke. Likte også raidingen i starten med min norske guild, store øyeblikk å ta ned Onyxia, MC og BWL. Etter det så dalet spillet ned da jeg forstod at det kom til å bli et slikt dkp/raiding styr konstant, ble ikke særlig gøy etter det. har selv bare vært i khara raid sånn 10 ganger, syntes det var kjempe skøy første gangen jeg fikk raida med huntern! (pure dps ftw syns det er artigst) var ikke lvl 60 før TBC siden jeg orka ikke å manne meg opp og gjøre at jeg fikk den levelen jeg ønsket meg, men det var egentlig mest pga. det var eksamens tid på skola, når den var over, gikk jeg til 70 ganske raskt Jeg liker å grinde etter GEAR og saker men det er bare i instancer, jeg hater å grinde etter $$$ i quester som ikke er i instancer hater også å grinde leveler, lol derfor er en av grunnene til at jeg skal prøve å lage ny char og botte han opp til lvl 70 =D og se om de faktisk gjør noe med de som botter. Endret 17. oktober 2007 av TronDoZY
Jakoozie Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Min spilletid går også opp og ned i bølgedaler. Har spilt siden jeg var 6-7 til nå, men hadde en periode jeg ikke spilte i det hele tatt. Da bestemte jeg meg bare for å slutte å lese på interenettsider om spill, og fokusere på gitarspilling. Denne "depresjonen" varte mer eller mindre helt fram til jeg først ble introdusert for Nintendos Wii. Det så rett og slett utrolig spennende ut med den kontrollen, og det var dager jeg gleda meg så mye at det gjorde vondt. Jeg begynte å sitte på spillsider/forum igjen, og jeg talte dager. For å ha korte ned ventetiden på Wii kjøpte jeg meg en Xbox 360. Kombinasjonen 360 og senere Wii tente virkelig spilllysten min igjen, og i år bygget jeg meg en spill-PC. Jeg kan altså takke Wii for at jeg er en gamer den dag i dag Storspill som Bioshock blant andre har gjort mitt gamerliv verdt å leve i nyere tid, og jeg har enormt med titler jeg ser frem til. Det hender at jeg tar pauser fra gaming, men det varer aldri lenge.
binko Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Er litt langt nede nå ja (hehehe, presisert ordlegging her... ), men håper at Orange Box kan få fart på det. Har ikke rørt en spill "serie" på en stund, men tok opp HL igjen da jeg fikk Episode One.. (som forøvrig var gjort veldig fort.. ) Så når jeg får Episode Two, TF2 og Portal i morra håper jeg det fikser seg. Tror som mange andre her at WoW ødela mye. Hmprf.
Villanden Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg tester alltid de nyeste spillene som faller innen interesserammen min, men det er ytterst få som kommer gjennom de kresne filtrene jeg har. Mange spill blir fort kjedelige. Bioshock var et spill som jeg faktisk kjøpte, og spilte det gjennom. Gav meg en gnist igjen. Så det er bare noe vi alle går igjennom før eller senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå