Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-yzDjfSSl
Skrevet

Wiciwato:

Kult brukernavn. Det er lett å huske, og det har en slags klang når man uttaler det.

Hva betyr det?

8/10

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Artig navn, minner meg litt om nysing faktisk.

Men var vansklig og uttale

6/10

Skrevet (endret)

Sideways:

Tenker umiddelbart på det kjente utropet: "Fuck me sideways". Om det er bra eller dårlig vet jeg ikke. Det klinger jo forsåvidt greit, men det er litt langt. Stor forbokstav gjør seg bra her.

8/10 :thumbup:

Endret av Mimir
Skrevet

Mimir

Kort versjon:

Kult navn. Kort, enkelt og lett å huske.

Lang versjon:

Kult navn.

Kort.

Enkelt.

Enkelt

Lett å huske.

Vurdering: 9/10

Skrevet (endret)

Kontorstol

Veldig konsekvent , samtidig menigsløst. Blanding av egen navn og fellesnavn, noe jeg finner pirrende og litt utfordrende =) Men du kunne gjerne vert enda mer random når du først er inne på den kategorien navn. for eksempel Erogen, Kanel, Hud eller Oval

så jeg gir deg 6/10

Endret av Moff
Skrevet (endret)

Mortis360

Kan starte med å si at jeg hater navn med tall i, være det forumnavn, MSN-nick eller Xbox gamertags.Hadde du fjernet 360 og latt Mortis stå igjen hadde den vært grei, da Mortis har en viss fjong over seg. Det har da iallefall stor forbokstav :)

Vurdering: 4/10

Endret av Lakus
Skrevet (endret)

NothinDoin:

Fresht brukernavn, laidback, og stor forbokstav. I tillegg har du stor bokstav midt i navnet som er bedre enn mellomrom etter min mening.

7/10

Endret av D'Amico
Skrevet
NothinDoin:

Fresht brukernavn, laidback, og stor forbokstav. I tillegg har du stor bokstav midt i navnet som er bedre enn mellomrom etter min mening.

7/10

Greit nok. 5/10.

(Vert uttala C, ikkje X).

Skrevet

prettyboy.

Sikkert laget av en som ikke er det. Navnet fremstår som uprofesjonellt (liten forbokstav), lite imaginativt samt kjedelig rett frem.

meh 2/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...