Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Både mellomrom og understrek blir litt tøys.

 

Jeg vet, jeg vet :blush: skulle ikke ha mellomrommet der, men det kom nå der likevel når jeg fikset nicket. Men neste gang jeg kan endre nick skal jeg heller fjerne understreken. :D

 

Btw, Infenso:

 

+ Sammen med avataren så høres det litt ondt ut, og ondskap liker vi.

+ Stor forbokstav.

+ Ikke for kort, ikke for langt.

+ Synes det passer avataren.

 

- Hva betyr det?

 

9/10

Lenke til kommentar

NiRaM:

 

+ liten i mellom to store bokstaver, det ser stilig ut i og med at i-en blir like høy pga prikken.

+ generelt effekten av store/små bokstaver

+ Kort og godt, ikke vanskelig å verken uttale eller skrive

- høres ikke egentlig ut som noe særlig, og sammen med bildet ditt av en fotballspiller kan det nesten virke som du bare har skrevet et eller annet

- etter å ha skrevet minuset over kom jeg til å dele opp ordet til "ni ram" og dermed høres det ut som et mislykket forsøk på å skrive "9 RAM-brikker" eller "9GB RAM" elns, så nok en gang gjør fotballspilleren at ditt eventuelle forsøk på å ha et noe nerdete navn failer.

 

Må beklage all kritikken, men men. 4,5/10

Lenke til kommentar
NiRaM:

 

+ liten i mellom to store bokstaver, det ser stilig ut i og med at i-en blir like høy pga prikken.

+ generelt effekten av store/små bokstaver

+ Kort og godt, ikke vanskelig å verken uttale eller skrive

- høres ikke egentlig ut som noe særlig, og sammen med bildet ditt av en fotballspiller kan det nesten virke som du bare har skrevet et eller annet

- etter å ha skrevet minuset over kom jeg til å dele opp ordet til "ni ram" og dermed høres det ut som et mislykket forsøk på å skrive "9 RAM-brikker" eller "9GB RAM" elns, så nok en gang gjør fotballspilleren at ditt eventuelle forsøk på å ha et noe nerdete navn failer.

 

Må beklage all kritikken, men men. 4,5/10

 

For å forklare: Kjæresten min heter Maren, men Neram var opptatt når jeg lagde Live- profil for en tid tilbake. Da ble det niram, siden jeg syntes det var litt fengende! Så har ikke noe med minnebrikker å gjøre hvertfall:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...