Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan jeg veitu :)

 

oddi_loff

 

Kult og orginalt navn. Får lyst på loff når jeg ser det :p

7/10

Sprøtt, litt kult, men kanskje litt for sært..

Man må si det på norskt for at det skal bli kult~

 

6/10

 

PS: Jada, brukernavnet mitt er ikke så originalt.

Kalt meg det siden 2002 :)

Lenke til kommentar

Kjeder meg litt, så prøver meg i denne tråden. :p

 

Oppslagsverk: Ut fra nicket høres du ut som en smarting som har svar på det meste. Noe som selvsagt er positivt dersom du lever opp til det. Diskusjon.no trenger smarte folk! Ingen teite skrivefeil i nicket heller. Du har jo blant annet unngått den farlige "Oppslags verk" fellen også.

 

9/10

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Kjeder meg litt, så prøver meg i denne tråden. :p

 

Oppslagsverk: Ut fra nicket høres du ut som en smarting som har svar på det meste. Noe som selvsagt er positivt dersom du lever opp til det. Diskusjon.no trenger smarte folk! Ingen teite skrivefeil i nicket heller. Du har jo blant annet unngått den farlige "Oppslags verk" fellen også.

 

9/10

Helt enig.

9/10 til Oppslagsverk.

 

qweac?

Blanding av frosk og and? ;P

Høres ut som en oppramsing av 5 tilfedlige bokstaver.

Merk: qwe er rett ved siden av hverandre på tastaturet.

Jeg liker alikevel lyden litt..

6/10

Lenke til kommentar
Dark Fire:

 

Originalt, og et ganske tøft nick :) Kan høres litt RPG-aktig ut (aner ikke hvorfor)

 

9/10

Det er litt RPG-aktig ;)

Lagde det først og fremst for et spill jeg spilte før, men så brukte jeg det videre til alt annet.

Hadde ikke svart om noen hadde svart, men siden det ikke var noen, så..

8/10 til Arinomi.

Jeg burde egentlig ikke vurdere det i det hele tatt, fordi jeg føler at det er noe jeg ikke oppfatter ved navnet/nicket..

Det er derfor du får 8, og ikke 6-7 da ;p

Det høres ut som et forsøk på et nytt ord, men som ikke passer til norsk i det hele tatt.

Men samtidig har det en spesiel klang, som jeg snakket litt om~

Et eller annet ved det.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvem jeg skal vurdere nå, siden dere har begynt å kommentere de andre innleggene. Velger derfor å vurdere mamama, siden han har det siste innlegget p.t.

 

Min vurdering: 6/10.

 

Begrunnelse: Fint at forumnavnet gjenspeiler navnet ditt. Men det kan ikke vi andre brukere vite uten å ha sett forklaringen. Derfor vil jeg heller si at det kan se noe rotete ut. "mamama" klinger lite - og man må nesten telle hvor mange "ma" det er i det før man ser helheten. Det kan nesten se ut som om det er noe man bare fant på i det man skulle registrere seg.

 

Siden det ikke er tilfelle gir jeg 6/10. Skulle gjerne gitt høyere, men siden det klinger litt dårlig, er vanskelig å vite at det er i forbindelse med et navn, og at det ser litt rotete ut gjør jeg ikke det.

 

Info om mitt brukernavn: Jeg heter Magnus Alexander. Det hadde jeg også ønsket at jeg kunne ha som brukernavn, men da jeg registrerte meg i 2002 kunne vi ikke ha så lange ord - og ikke med mellomrom. Ønsker alikevel å holde meg til det samme brukernavnet jeg har hatt så lenge.

Lenke til kommentar

magnusalex

 

Ble ikke særlig imponert av dette nicket, mangler stor forbokstav i begge navnene, men jeg velger fremdeles og gi deg litt bedre score siden jeg syns det er kult at folk tørr og bruke sine egene navn i nicket.

Samme som jeg har gjort bare at mitt er en del bedre "maskert"

 

6/10

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...