Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2


Raste

Anbefalte innlegg

qweac:

 

Uttales som "kvekk" går jeg ut i fra. I så fall ganske morsomt. Originalt. Ikke umiddelbart lett å huske stavingen men lett å kjenne igjen.

 

7/10

 

Mamama - virker som du bare har spammet 2 knapper tilfeldig :p Men så har du jo forklart hvorfor du kaller deg akkurat det lenger oppe i trådem ;) Liker fortsatt ikke klangen i det, men helt på jordet er det heller ikke.

derfor 6/10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Danielsm - Du heter Daniel og liker sm :p Ikke særlig nytenkende eller orginalt å bruke (det jeg går ut fra er) navnet ditt, som nick. Ikke noe galt i det. Midt på treet (5/10)

BURN jeg er vurdert tidligere i tråden. fikk 8/10 :p! og sm står for etternavnene mine. så fack yah! ;p

Lenke til kommentar
Likte GoodKat av ukjente grunner 9/10 :)

 

Jeg vet hvorfor du likte navnet om du har sett Lucky Number Slevin. Genial rolle og skuespiller.

 

Hehe, stemmer rimelig bra det, Oppslagsverk! Er faktisk en av favorittfilmene mine. "Thanks for the sugar, sugar"

Ja, det er fortsatt gaaserud sitt navn som skal vurderes.

Endret av Goodkat
Lenke til kommentar

conflict:

 

Sier meg ingenting om personen men jeg går ut i fra at det har noe med CS/Battlefield eller noe lignende å gjøre. Ikke spesielt originalt.

 

 

5/10

 

conflict:

 

Sier meg ingenting om personen men jeg går ut i fra at det har noe med CS/Battlefield eller noe lignende å gjøre. Ikke spesielt originalt.

 

 

5/10

Lenke til kommentar

Chiefwiggum

 

Noe av det verste jeg vet er når jeg treffer noen folk i en sosial sammenkomst som på et større party av noe slag, i familiemiddager, på bussen, på butikken eller på joggetur, er personer som på død og liv skal direkte sitere trykket du har på t-skjorten. Det er i farten ikke alltid like lett å huske hva som står på akkurat den t-skjorten du tok på deg en tirsdag morgen når en fjern dott av en idiot står med et idiotisk smil med øynene dine rettet mot brystet ditt og med en tilgjort ”cool”-stemme stotrer frem noe høyest intelligent som får deg til å tenke: ”hvor i huleste fikk han det fra?”. Verre blir det når personen foran deg skal begynne å rette på t-skjorten jeg har på meg slik at han får sett hele trykket og enda verre blir det når han etter å ha sitert det originale trykket skal begynne å oversette dette (da gjerne fra engelsk) til norsk. Som oftest er det en onkel eller annet familiemedlem som begir seg ut på oversettelsen og det er egentlig da det virkelig begynner å bli ille må jeg ærlig innrømme, for fyren som sist brukte engelsk på folkehøyskolen i 1982.

 

Jeg skal derfor ikke begi meg ut på den generaltabben å prøve å oversette ditt brukernavn, herr chiefwiggum. Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke liker navnet ditt i den engelske utgaven heller. Det ruller dårlig over tungen og ordets betydning er ikke noe jeg fester meg nevneverdig med eller klarer å assosiere noe som helst med. I tilegg bruker du ikke stor bokstav som rett og slett går på rettskrivning mann! Det du imidlertidig scorer på er at brukernavnet ditt er såpass uortodoks at folk fester seg ved det; at når folk ser igjen navnet ditt rundt om på forumet her får det dem til å tenke: ”ja, det var han som var aktiv der og der ...”. Du trekkes også opp ved at du lykkes å stable ganske mange flotte bokstaver i ett og samme ord. Jeg tenker da på hvordan du har puttet inn den minimalistiske ”i”-en inn sammen med den krumme ”u”-en og de to innholdsrike ”g”-ene. Disse kunstneriske sammensetningene har du klart å stokke til tre forskjellige engelske ord (klapp på skulderen for det), men da til ett enkelt ord som ikke sier så mye, dessverre.

 

Karakter: 1/10

 

Endring: du kan ikke regne med at alle ser på Sipmpsons! Etter et googelsøk etter at innlegget var offentliggjort ser jeg jo det at brukernavnet ditt er hentet fra et sted og da at man kan knytte brukernavnet ditt opp mot noe, men å hente brukernavnet sitt fra en så kjent serie er så lite gjennomtenkt og lite kreativt at karakteren blir stående ...

Endret av SirOppvask
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...