Gå til innhold

Nytt innhold for Oblivion (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjett hvem som skal være klar til å laste ned den borgen på mandag ..! Skal vedde på at download serveren vil koke over både den første og andre dagen av gratisperioden. Veldig bra å gi oss denne anledningen, synes jeg.

Vel, nå har jeg i hvert fall fått en grunn til å installere Oblivion igjen, om ikke annet.

Skrevet

Så dette blir gratis til 360`n også? Har ikke spilt now Oblivion siden jeg fikk Eliten min (mistet savegamesene :o ) men da får jeg vel sette igang igjen! Er jo ett kjempespill!

Skrevet

Skjønner ikke at folk ikke blir lei. Bethesda burde heller legge inn ekstra quests enn enda flere steder man kan stashe utstyret i, de har vi vel egentlig nok av. Men skjønner egentlig med tanke på at de utvikler Fallout 3.

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet
Hva med 360? Finner den ikke :(
In Game Content: Oblivion (Free)

Content: The Fighter's Stronghold

Price: Free

Availability: Australia, Canada, New Zealand, United Kingdom and United States

Dash Text: [ESRB: M (Mature) BLOOD AND GORE,LANGUAGE,SEXUAL THEMES,USE OF ALCOHOL,VIOLENCE] Become the Lord of Battlehorn Castle; a sprawling stronghold nestled deep in the Colovian Highlands. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Skrevet

alle native engelsk talende land fikk det først, merkelig siden den nordiske versjonen skal være identisk med den engelske.

tyskerne får den sikkert ikke før om 1 mnd eller noe sånt, :) hvis det skulle være en liten trøst? Blod er fæle greier..

• 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...