Gå til innhold

Jeg handlet på NETSHOP og angrer


Anbefalte innlegg

Mitt råd til deg er styr unna denne butikken.

De gjøre seg vanskelige og vil ikke forstå. De er kun interessert i å selge og bryr seg egentlig ikke om du er fornøyd eller ikke. De lover ting som de ikke holder. Netshop fremstår som allright men er det ikke. Skinnet bedrar. Advarsel herved gitt.

Jeg har god erfaring med mamoz og komplett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eh. Hva med å komme med litt mer informasjon? Å henge ut noen på et forum, uten å engang si hva man henger dem ut for er ganske tåpelig.

 

Greit nok at du mener jeg er tåpelig. Det har du full rett til å mene om du vil.

 

Poenget mitt var egentlig av omsorg for andre slik at de skal spare seg for problemer.

 

Saken er at jeg bestillte ny pc og tok dette via telefon

(når jeg omsider kom frem. Osloavdelingen tar aldri telefonen, og hovedkontoret deres tar telefonen en gang i blant. Bare prøv. I dag var de ikke tilgjengelig noen av dem)

 

Jeg ba om en pc med spesifike egenskaper, og når jeg endelig hentet PC-en (noen dager etter avtalt tid) var dette ikke ivaretatt. Jeg kontaktet dem og de skjønnte ikke problemet, selv om jeg påpekte det og de er med på at jeg faktisk hadde disse forusetningene, så har de likevel ikke vilje til å fikse dette. Jeg fikk levert inn PC-en ganske raskt men ting er fortsatt ikke ok.

 

Jeg skriver dette fra min gamle pc, kjøpt på mamoz, fordi min nye Netshoppc kutter ut hele tiden. Jeg rekker aldri å laste inn mine programmer før den fryser. Jeg får kreft av å se sikkermodus-meldingen. At du har positiv erfaring med netshop er fint, jeg har det ikke og vil derfor advare folk. Kompetansemangler hos selgerne og motvilje mot å løse ting. Det er ikke en nettbutikk etter mine ønsker.

Lenke til kommentar
Greit nok at du mener jeg er tåpelig. Det har du full rett til å mene om du vil.

 

Poenget mitt var egentlig av omsorg for andre slik at de skal spare seg for problemer.

Poenget mitt er at det ikke finnes en eneste nettbutikk i hele verden som ikke har blitt hengt ut på et forum. Å poste en post hvor man i bunn og grunn ikke sier annet enn xxxx suger, jeg har dårlige erfaringer, ikke bruk dem! har ingen verdi, og viser heller ikke "omsorg" for noen. Det er i bunn og grunn ikke noe annet enn forurensing. Å skrive om et problem man har derimot, gir verdifull info. Men å skive at noen er dårlige, uten å skrive et pip om hvorfor er verdiløst.

 

At du har positiv erfaring med netshop er fint, jeg har det ikke og vil derfor advare folk. Kompetansemangler hos selgerne og motvilje mot å løse ting. Det er ikke en nettbutikk etter mine ønsker.

Jeg har ikke positive erfaringer med Netshop som du hevder. Jeg har ingen erfaringer derfra i det hele tatt, og kommer sannsynligvis aldri til å ha det heller.

Lenke til kommentar
.... min nye Netshoppc kutter ut hele tiden. Jeg rekker aldri å laste inn mine programmer før den fryser. Jeg får kreft av å se sikkermodus-meldingen. .... og vil derfor advare folk. Kompetansemangler hos selgerne og motvilje mot å løse ting. Det er ikke en nettbutikk etter mine ønsker.

Og igjen noe som du kan ha forårsaket. Har du allerede klart å få maskinen full av virus/trjojanere? Har droppet alle sikkerhetsoppdateringer av operativsystemet? Er varen i samhold med dine spesifikasjoner? Dette er fortsatt svært vagt og det er vanskelig å oppfatte din advarsel som seriøs.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg byttet til netshop for ca et år siden. Alt jeg har fått derifra har jeg fått på relativt kort tid og kan ikke si at jeg har hatt noe problemer med supporten heller. Hadde problemer med et Nvidia kort ett år etter kjøp, sendte det inn til de og de sendte meg et tilsvarende kort uten spørsmål. Er veldig fornøyd med de og kommer til og fortsette med og bruke de i fremtiden. Jobber selv i en elektrobutikk og fakta er at det er alltid noen som er misfornøyde med servicen, kunsten er og holde dette antallet nede. Men 0% blir det nok aldri, dette tror jeg nok gjelder alle i denne bransjen.

Lenke til kommentar

har handlet på netshop siden de het hardwarebutikken og har utelukkende positive erfaringer. (husker hvor festlig det var med en usynlig kobling med hw.no og hwb.no)

 

joda, jeg har oppelvd ferdigbygde maskiner (gadd ikke bygge selv) som hadde noen mangler, men det ble kjapt ordnet av meg selv. (og neste gang jeg handlet var de "extra snille" med prisen)

 

ingen er perfekt, shit happens yada yada yada

 

Ta kontakt med dem på en saklig måte, legg frem saken din.

 

Er overbevist om at netshop fixer opp

Endret av vetle
Lenke til kommentar

Jeg skjønner trådstarters anger. Jeg har selv gjort samme og angret. Nå mener jeg at en nettbutikk i henhold til norsk forbrukerlovgivning skal gjøre mer enn å levere en vare for å være en god nettbutikk. Det er når du som forbruker mener produktet har en mangel at butikken blir satt på prøve. Sammenlignet med andre store nettbutikker innen tilsvarende nisje her til lands har Netshop vært den som har skuffet meg mest i så måte. Jeg ville ikke handlet der igjen dersom det ikke gjaldt et produkt med lav eller helst ingen risiko for mangel.

Lenke til kommentar

Har handlet en god del ting hos Netshop (Skjermer, pc komponenter, en hel bærbar PC og litt diverse ting), alt har gått smertefritt.

 

Selvfølgelig så betyr ikke det at det "ALLTID" kommer til å fungere for de mange hundre tusen kunder som handler derifra. Alle butikker opplever nedgangstider, kapasitetmangel osv. Om de er "store aktører" så er det lettere å henge dem ut når de begår en feil!

 

Se på komplett.no for eksempel, de har hatt problemer med leveranse på grunn av lagersystemet og mange kunder ble påvirket, det betyr ikke at jeg slutter å handle der på grunn av at sånne ting skjer en gang iblant.

 

Bruk sunn fornuft.

 

Syns det er viktige å gi tilbakemelding på mindre butikker og små bedrifter da det er disse jeg har lyst å få "sjekket" før jeg handler der.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner trådstarters anger. Jeg har selv gjort samme og angret. Nå mener jeg at en nettbutikk i henhold til norsk forbrukerlovgivning skal gjøre mer enn å levere en vare for å være en god nettbutikk. Det er når du som forbruker mener produktet har en mangel at butikken blir satt på prøve. Sammenlignet med andre store nettbutikker innen tilsvarende nisje her til lands har Netshop vært den som har skuffet meg mest i så måte. Jeg ville ikke handlet der igjen dersom det ikke gjaldt et produkt med lav eller helst ingen risiko for mangel.

 

Siden du poster di advarsel mot denne butikken i flere poster så får jeg vel bare sitere hva jeg svarte deg tidligere.

 

"Dette er jeg svært uenig i,og det baserer jeg på mitt mangeårige forhold til den butikken og at jeg er storforbruker uten noen problemer så langt.

 

Mye av det jeg bestiller/retunerer/reklamerer på er bestilt i forskjellige personers navn og det er således ikke min e-post eller mitt telefonnr som brukes ved hennvendelser ang disse tingene,så det kan således heller ikke hevdes at det er jeg som får spesialservice,slik det har vært anntydet tidligere på forumet.

 

 

 

At det har vært problemer med å komme gjennom siste uken er riktig og det har jeg ten"

 

PS. det gjelder din advarsel .

Lenke til kommentar
Mitt råd til deg er styr unna denne butikken.

De gjøre seg vanskelige og vil ikke forstå. De er kun interessert i å selge og bryr seg egentlig ikke om du er fornøyd eller ikke. De lover ting som de ikke holder. Netshop fremstår som allright men er det ikke. Skinnet bedrar. Advarsel herved gitt.

Jeg har god erfaring med mamoz og komplett.

 

 

Vi har vel alle opplevd å være uheldige og misfornøyde med en eller annen nettbutikk, men som flere har svart så bør kritikken her på forumet være konkret og seriøs.

 

Til trådstarter: Hvis du på nytt leser ditt første innlegg i tråden, hvordan kan vi andre på forumet se hva som er problemet?? Det er absolutt ingenting som forteller hva du har kjøpt, hva som var problemet og hvordan nettbutikken har sviktet.

Det virker på meg som tråden er startet i et øyeblikks forbannelse. Jeg mistror ikke at du har hatt problemer med kjøpet ditt, men skriv innlegg som viser hva du mener og ikke bare noen "tomme" gloser.

 

Til alle som har noe å utsette på en nettbutikk: Vær som sagt konkrete og seriøse, for da tar de andre på forumet deg seriøst. Hvis du derimot skriver noe "meningsløst svada", så ser de fleste på deg som en j...a tulling.

Endret av polljen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...