Gå til innhold

Vedlikehold i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gammelt ikon: newpost.gif 8x8 pixler

Nytt ikon: post-3851-1191935839_thumb.gif 12x16 pixler

Ser den bra ut?

Nå er vist den gode gamle størrelsen på 10x10 pixler på plass i skinnene HW.no, diskusjon.no, akam.no og HW.no dynamisk: newpost.gif

Dette går jo fremover minutt for minutt. Det jobbes nok så tastaturene slites ut i fleng for øyeblikket. :D

Skrevet (endret)

Problem som sikkert er nevnt, men jeg gadd ikke lete gjennom 9 sider etter det:

+ Sitat-knappen fungerer ikke i Firefox. Istedet fungerer den bare som "Opp"-knappen, og returnerer til topper av siden. :p

Er mye annet rart og, liker ikke helt utseendet, og signaturen min måtte oppdateres litt.

Men, som de sier; alt var bedre før i tia...

Endret av Fisk1
Skrevet

0 New Messages

My Controls

Siste 24 timer

View New Posts

Medlemsliste

Søk

Hjelp

Mine innlegg ?

My Assistant

My Friends

Litt norsk resten engelsk.... De kunne i alle fall få ting riktig FØR de tok i bruk det nye forumopplegget! Jalla spør du meg :(

Skrevet

Mange vanedyr her, ser jeg :p Husker hvordan det var ved sist store forumoppgradering .

Jeg liker i grunn det nye designet med, unntak av den grå-blå sprekken mellom hvert innlegg.

Skrevet
Kan godt hende mange har nevnt det, men dynamisk hw.no skin er borte :(

Det setter vi opp når vi har fått orden på småtingene. ;)
Skrevet
Litt norsk resten engelsk.... De kunne i alle fall få ting riktig FØR de tok i bruk det nye forumopplegget! Jalla spør du meg :(

Det funker helt fint her;

# 0 Nye meldinger

# Kontrollpanel

# Siste 24 timer

# Se nye innlegg

# Medlemsliste

# Søk

# Hjelp

# Mine innlegg

# Min assistent

# Mine venner

# Logg ut

Skrevet
Jupp, om man velger engelsk på diskusjon.no skinnet, får man en salig blanding av engelsk og norsk.

Hvor skifter man språk? Min kom plutselig på engelsk.. Har alltid hatt den på norsk.

Skrevet
Jupp, om man velger engelsk på diskusjon.no skinnet, får man en salig blanding av engelsk og norsk.

Akkurat, nå forstår jeg hva du mener. Heh... :p

Hvorfor er Ubesvarte Innlegg borte? Den var kjekk for å rushe til folk i nøden... Hm.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...