Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

La meg se om jeg har forstått dette riktig:

 

- Jeg trenger ikke betale en eneste krone

- Trenger bare å avbestille EN bok per måned per klubb

- Plikter bare å være medlem i et år

 

Og da får jeg 1000kr til å kjøpe filmer for per klubb?

 

Hvordan er det å melde seg ut etter det året? Har hørt det kan være trasig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, søk på blu-ray de ligger blandet sammen i div kategorier.

Nei har ikke motatt noen velkomstpakke, men tror det er slik at man velger mellom velkomstpakke eller gavekort.

Har meldt meg inn i 2 klubber til nå da jeg akkurat har brukt 2 gavekort på enda noen filmer.

 

Tilsammen 33 filmer bestillt nå:D

 

Stakkars bokklubben xD

 

Edit: Har ikke prøvd å melde meg ut, men på "Din Side" er det et eget valg for å melde seg ut av en klubb, ser ut som man velger klubb i en drop down liste og trykker videre (hva som da skjer vet jeg ikke).

Endret av jvc1986
Lenke til kommentar
Jeg stiller meg kritisk akkurat som fisker. Går det ann å få sett en bildegjennomgang på hvordan man kan få flere gavekort?

Og hvor vanskelig er det å si at man ikke skal ha bøker?

9666427[/snapback]

 

Det er standard praksis i en bokklubb, hvorfor ellers skal man bli medlem?

 

Hvis man kun vil ha bøker, går du til en bokhandler/bibliotek, men greien med bokklubber er at du har "eksperter" o.l. på det DU er interessert i (altså medlem av x eller y bokklubb) som kommer med Månedens Bok ;)

Lenke til kommentar

Bilder blir litt drøyt, men gå inn på bokklubben.no og tryjj på "Bli medlem" trykk så på linken der du ser bildet av gaverkortet, da får du en liste over alle klubbene, trykke på lenken til den klubben du vil melde deg inn i og fyll ut navn, adresse etc. send inn og du får med en gang en epost med bekreftelse.

Du får også et medlemsnr i eposten, du bruker det som brukernavn og taster inn postnr som passord, da kommer du inn på Din Side hvor du etter en eller 2 dager vil få opp alle klubbene du er medlem av og kan avbestille bøker for alle klubbene på samme siden - du vil få en mail/brev/sms en liten stund før bøkene blir sendt slik at du kan gå inn å avbestille (kan også avbetilles via sms).

 

Godt snyteri!

Lenke til kommentar

Jeg meldte meg inn i en klubb, kanskje jeg tar noen av bøkene også.

 

Men jeg nekter å tro at Bokklubben vil synes det er helt ok at en drøss folk får gavekort til 14.000,-. Jeg ser opplegget blir beskrevet på andre forum også. Blir ikke akkurat småpenger om mange hundre tar 14 gavekort hver. Da blir det nok en eller annen reaksjon etterhvert.

Lenke til kommentar
Noe som er helt sinnsykt. Tror ikke Bokklubben hadde regna med dette :p Hvis man kan avbestille alt fra samme login på siden dems, er det jo piece of cake. Så lenge man slipper å sende epost pr. bok, eller svare pr post, er det null stress.

9665894[/snapback]

 

Noen som vet noe om dette? Hvor enkelt det er å avbestille bøker, altså.

9665918[/snapback]

Man kan avbestille enten skriftlig (mest tungvint), pr. tlf (da får man snakke med kundeservicen), per sms, per e-post (tror jeg) eller enkelst, bare på siden dems.

 

Jeg har på hovedbokpresentasjon pr. e-post, og da har jeg god tid til å avbestille den. Og om jeg skulle glemme det er det ingen tragedie akkruat. Og husk på at om du medlder deg inn 14 ganger i forskjellige klubber, så kan du styre alle medlemskapene (avbestillinger også) med et og samme medlemsnumemr (så lenge du har samme personopplysninger på alle 14).

 

Jeg har ikke fått tre gavekrot jeg skulle hatt ennå, så jeg tror de er ltit ops på det.. Men det bør vel egentlig ikke være noe problem. Jeg er i alelfall fornøyd :)

 

Edit: Jeg vet mange er skeptiske til dette, og det forstår jeg egentlig. Jeg anbefaler ingen å ta 14 eller flere gavekort, men nøye seg med 2-3 stykker.. Jeg skal i allefall ikke ha mer enn de jeg har fått. Men uansett; vi har vårt på det tørre ;):p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Da har jeg også meldt meg inn i en klubb. Hvor lang tid tar det før infoen er registrert på dinside så jeg kan bli medlem av flere klubber og starte og handle?

 

Tror jeg kommer til å holde meg til 2-3 klubber jeg også.

 

BTW: Koster det ikkenoe i frakt?

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar

Medlemsskapet ditt blir mest sannsynlig registrert i arbeidstiden dems i morgen, og så får du vel kanskje gavekortet i mail dagen etter ellernoe..

 

Og tips til dere alle:

Søkemotoren er veldig streng.. Om du skriver en bokstav feil så får du ikke opp noe i det hele tatt.. Og når du skal ha DVD-er, så søker du f.eks på "DVD Simpsons". Om du ikke har med "DVD" foran så får du opp bøker (og dem er det mange av) først, og filmene helt bakerst.

 

Det er også veldig mange filmer de har der som ikek står i kategoriene virker det som.. Søk litt rundt.. Bare fordi de ikke er i kategorien du letet i betyr det ikke at de ikke er der.

Lenke til kommentar

Velkommen som nettmedlem i Bokklubben Nye Bøker!

Vi håper du vil trives i klubben og la deg begeistre av bokutvalget.

Om kort tid vil du motta velkomstgaven

 

Bah, jeg vil ikke ha noen velkomstgave, jeg vil ha filmer :hmm:

 

Får dere velkomstgaver i de andre klubbene?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Haakon, var det ikke du som tipset oss om bokkildens geniale? tilbud sist jul?

Jula kom tidlig i år og. :!:

9666037[/snapback]

 

Det var je gsom tipset om det i filmtråden eller noe.

 

Har meldt meg inn i en klubb bare for å prøve.

 

Gøy hvis man kan handle filmer for 4- 5000.

 

Tar det lang tid før man blir registrert?

Lenke til kommentar
Haakon, var det ikke du som tipset oss om bokkildens geniale? tilbud sist jul?

Jula kom tidlig i år og. :!:

9666037[/snapback]

 

Det var je gsom tipset om det i filmtråden eller noe.

 

Har meldt meg inn i en klubb bare for å prøve.

 

Gøy hvis man kan handle filmer for 4- 5000.

 

Tar det lang tid før man blir registrert?

9666692[/snapback]

En dag tipper jeg..

 

edit: NVM

 

Det står velkomstgave = gavekort

9666689[/snapback]

Det er standardmail, det.. Det får alle uansett hva de velger :)

Lenke til kommentar

Meldte meg inn i alle klubbene som ikke krevde barn. Håper på en del gavekort da. Kan man "slå sammen" gavekortene og kjøpe varer for over 1000kr gratis?

 

Og det er kun nye, norske bøker det er begrensninger på right? Du kan bestille 140 DVDer til 100kr/stk?

 

Var medlem for et par år siden, vet at Bokklubben er seriøse. Men må en altså avbestille en bok per måned per klubb?

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...