Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For unge mennesker med tilgang til Internett burde det være en enkel sak å avbestille bøker (opptil flere også) hver måned. Kanskje Bokklubben tjener gode penger på de som ser seg leie av å avbestille, både pr. e-post, tlf. og post, et sted må jo vinningen ligge. :p

Lenke til kommentar
Synd at grådigheten til enkelte her har gjort slik at alle andre får minimalt.

 

Vel, det blir litt fei lvinkling.

 

De som benyttet seg av tilbudet først, var de som fikk den beste dealen.

 

Jeg var dessverre litt sen, og fikk bare tre gavekort. Men depper ikke for det, det er tre tusen jeg kan handle på som jeg ikke har betalt noe for.

 

Det eneste jeg har forpliktet meg til er å stå medlem i klubben(e) i 12 måneder.

 

Jeg skjønner godt hvorfor de innskrenket tilbudet til en klubb, de innså nok tabben de gjorde. Akkurat som starbucks innså tabben av sin mail der de ba de ansatte sende den videre til venner og kjente.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg håper ikke det er slik at man står som medlem i 11 klubber selv om man bare får ett gavekort? I så fall skal jeg ringe Bokklubben og forklare dem at ja, jeg meldte meg inn grunnet gavekortet og at de plikter å gi meg det de har lovet. Jeg har fått 11 mailer som sier "velkommen, du vil snart motta velkomstgaven" så da får de værsågod gi det til meg.

Lenke til kommentar

Det spørs vel når du bestilte. Det var først utpå ettermiddagen i går at siden der du bestilte det enkelte medlemskapet ble oppdater med begrensningen. Fortsatt er det flere sider rundt omkring der begrensningen ikke er nevnt, så dersom du klager til forbrukerombudet vil du sannsynligvis uansett få medhold grunnet villedende markedsføring.

Lenke til kommentar
Det er bare å melde seg ut av de klubbene du evt. ikke får gavekort for.

 

Det er lettere sagt enn gjort, du står pliktet til å være medlem i 12 måneder før du får lov til å melde deg ut av en klubb. Dog, har du ikke fått gavekort for alle klubbene ville jeg krevd å få melde meg ut av de klubbene det gjelder.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...