Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe som er helt sinnsykt. Tror ikke Bokklubben hadde regna med dette :p Hvis man kan avbestille alt fra samme login på siden dems, er det jo piece of cake. Så lenge man slipper å sende epost pr. bok, eller svare pr post, er det null stress.

9665894[/snapback]

 

Noen som vet noe om dette? Hvor enkelt det er å avbestille bøker, altså.

Lenke til kommentar
Noe som er helt sinnsykt. Tror ikke Bokklubben hadde regna med dette :p Hvis man kan avbestille alt fra samme login på siden dems, er det jo piece of cake. Så lenge man slipper å sende epost pr. bok, eller svare pr post, er det null stress.

9665894[/snapback]

 

Som trådstarter sa:

Selv om du får nye medlemsnummer hver gang du melder deg inn, kan du (om du har de på samme navn og adresse) alltid betjene alle medlemskapene fra ett og samme nummer.

 

Men kommer vi til å få "blader" i posten? Hvis ikke, så er det jo bare til å velge en dato i måneden, krysse av for avbestille 14 ganger :hmm:

 

Vil helst ikke ha blader fra "Bokklubben Kursiv - skeive bøker - rett hjem!" i postkassen :p

Lenke til kommentar

Haha, godt argument. Står at de sender ut 2 blader i måneden, vaffal krim-klubben. Som vil 336 blader. Ikke hypp på alt det ass :p

 

Men jeg kryssa av for no elektroniske greier, det sto at all info ville gå over mail, så applauderte de meg for å velge miljøvennlig eller noe ;)

 

Edit:

Du har valgt å motta informasjon om hovedboka på e-post, dette betyr at du

ikke får medlemsblad i posten.

 

Da fikk jeg svar på det.

Endret av Bob_3
Lenke til kommentar

Tror jeg tar å ringer til kundeservice i morgen, hvis jeg husker det, og spør om hvilke klubber som sender ut blader og hvor ofte.

 

Evt. hvis jeg ikke husker det:

Medlemsservice:

02240 (kl. 9-15)

 

Tror jeg fant noe her...

 

Dine rettigheter

Våre personvernprinsipper og dine rettigheter

 

Du kan når som helst logge deg inn på "Din side" og angi at du ikke ønsker å motta flere nyhetsbrev

 

Medlemsblad

Medlemsbladet kommer i posten hver gang det presenteres en ny hovedbok. Alternativt kan du velge å motta en e-post med tilsvarende informasjon.

 

Ser ut som om vi slipper nyhetsbrev i posten også, så da er det bare å huske å avbestille hovedboken, eller skal jeg si bøkene på nett ;)

 

Fikser login i morgen, så er det å browse videre på sidene deres.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Meldte meg inn i 4 klubber for 1 uke siden, mottok 4 elektroniske gavekort hver på 1000,-.

Man får nytt medlemsnr for hver klubb (meld deg inn mens du er innlogget), men styrer avbestillgene fra en felles side.

Kan melde meg inn i 6 klubber til (4 siste krever at man har barn), men er ikke nok interessante filmer til at jeg gidder.

 

Har bestillt filmer for ca 1600,- og fikk idag mail om at 4 av dem er sendt (B-Post).

 

Idiotisk tilbud fra dems side, men de håper vel at noen skal glemme å avbestille eller at noen skulle like noen av bøkene de kan få tilsendt.

 

Edit: De selger også noen få Blu-Ray filmer:D

Endret av jvc1986
Lenke til kommentar

Hehe, for godt til å være sant?

Ja, lett å bli skeptisk når det virker som om alle kan få filmer for 14 000,-

 

 

 

Meldte meg inn i 5 klubber nå, blir vel flere om nødvendig.

Har jo ikke alle Sopranos-sesongene, og de var ganske dyre hos bokklubben.no (alle filmene er vel dyre der). Rome må jeg også ha.

Endret av glennandre
Lenke til kommentar

Virker som boklubbene har blitt rimelig desperate. Jobbet selv med bokretur (for en av de største aktørene) for noen år siden. Skal love dere at det kom mye i retur. Det morsomte var de som tok innmeldingsgavene/bøkene og sendte brev om at de meldte seg ut. Gjett om de ble etterfakturert :D

 

Er litt skeptisk, men lurer på om jeg skal benytte meg av dette tilbudet. Er såpass organisert at det burde gå bra ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...