Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det er jo uansett ikke mulig å få tak i 1000-kortene. Lenger

Det er faktisk mulig, for direktelinkene til registreringssidene er fremdeles aktive. Selv har jeg lagret URL-en til alle klubbene i et tekstdokument, og har selv mottatt 15 gavekort à 1000 kr, ved hjelp av denne metoden, selv etter at de startet med 750-kroners gavekortene.

Lenke til kommentar
Men det er jo uansett ikke mulig å få tak i 1000-kortene. Lenger

Det er faktisk mulig, for direktelinkene til registreringssidene er fremdeles aktive. Selv har jeg lagret URL-en til alle klubbene i et tekstdokument, og har selv mottatt 15 gavekort à 1000 kr, ved hjelp av denne metoden, selv etter at de startet med 750-kroners gavekortene.

 

Jeg skaffet meg også 3 gavekort fra den gamle linken til 1000 kroners tilbudet

Lenke til kommentar
Men det er jo uansett ikke mulig å få tak i 1000-kortene. Lenger

Det er faktisk mulig, for direktelinkene til registreringssidene er fremdeles aktive. Selv har jeg lagret URL-en til alle klubbene i et tekstdokument, og har selv mottatt 15 gavekort à 1000 kr, ved hjelp av denne metoden, selv etter at de startet med 750-kroners gavekortene.

 

link? :)

Lenke til kommentar
Men det er jo uansett ikke mulig å få tak i 1000-kortene. Lenger

Det er faktisk mulig, for direktelinkene til registreringssidene er fremdeles aktive. Selv har jeg lagret URL-en til alle klubbene i et tekstdokument, og har selv mottatt 15 gavekort à 1000 kr, ved hjelp av denne metoden, selv etter at de startet med 750-kroners gavekortene.

 

link? :)

Har sendt deg en personlig melding nå.

Lenke til kommentar

uuhmm jeg registerte meg jo for vell ... ca 1-2 uker siden :p tror det var ikke sist torsdag, men torsdagen før det. og jeg har enda ikke fått opp noe på "hovedboka" som man kan bestille , why ? tar det så lang tid før man kan avbestille den ? er så redd for at jeg skal måtte betale noe :p

 

også en annen ting... registerte meg i 2 andre klubber, altså totalt er jeg medlem i 3 klubber.. så logger vi inn på den ene kundenummeret så er man inne på alle 3 klubbene ? jeg har ikke fått noe nytt medlemsnummer som login hvertfall....

 

 

og en siste ting, når man skal avbestille den hovedboka som man får hver 14 dag? må man avbestille den 3 ganger da ? dersom man er medlem i 3 klubber? men slik jeg har forstått så er det kun ett login nummer man har.. så holder det da ikke å avbestille 1 gang ?

Lenke til kommentar
Men det er jo uansett ikke mulig å få tak i 1000-kortene. Lenger

Det er faktisk mulig, for direktelinkene til registreringssidene er fremdeles aktive. Selv har jeg lagret URL-en til alle klubbene i et tekstdokument, og har selv mottatt 15 gavekort à 1000 kr, ved hjelp av denne metoden, selv etter at de startet med 750-kroners gavekortene.

 

link? :)

Har sendt deg en personlig melding nå.

 

kan du sende meg også? har bare fått 750 i gavekort ettersom jeg var forseint ute

Lenke til kommentar
uuhmm jeg registerte meg jo for vell ... ca 1-2 uker siden :p tror det var ikke sist torsdag, men torsdagen før det. og jeg har enda ikke fått opp noe på "hovedboka" som man kan bestille , why ? tar det så lang tid før man kan avbestille den ? er så redd for at jeg skal måtte betale noe :p

 

også en annen ting... registerte meg i 2 andre klubber, altså totalt er jeg medlem i 3 klubber.. så logger vi inn på den ene kundenummeret så er man inne på alle 3 klubbene ? jeg har ikke fått noe nytt medlemsnummer som login hvertfall....

 

 

og en siste ting, når man skal avbestille den hovedboka som man får hver 14 dag? må man avbestille den 3 ganger da ? dersom man er medlem i 3 klubber? men slik jeg har forstått så er det kun ett login nummer man har.. så holder det da ikke å avbestille 1 gang ?

Det tar noen uker før du før hovedbok, men ta det med ro, denne kommer opp 3 uker før den blir sendt på kundesiden og 2 uker før på mail.

 

Du bruker det ene kundenummeret som login for alle.

 

Er forskjellig hovedbøker i de forskjellige klubbene, så hver bok avbestiller du kun en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...