Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 stk?! Hva skal du med så mange? :p

Julepresanger. :)

Hehe, okei. Ja jeg har jo noen hodelykter jeg kan gi vekk i presanger, sikkert noen som ender opp med å få en av meg ;-)

Takk forresten :-)

Skrevet

hei, jeg lurte bare på om noen vet om innmeldingsfesten er over? eller får du forsatt tilsendt flere gavekort... Har også gavekortene sunket fra 1000 til 750?

takk for hjelp

Skrevet
hei, jeg lurte bare på om noen vet om innmeldingsfesten er over? eller får du forsatt tilsendt flere gavekort... Har også gavekortene sunket fra 1000 til 750?

takk for hjelp

Festen er over, ja. Slik det ser ut nå får man kun ett gavekort pr. bruker á 750,-

Skrevet

Haha, postkassen tok helt av i dag. Har vært borte (hjemme :p) i helgen, og når jeg kom tilbake til trondheim i dag så var postkassen fyllt helt opp med dette

1 stk. DVD 24 Season 4

1 stk. DVD 24 Season 5

1 stk. DVD Pirates of Caribbean 3: At the Worlds end

1 stk. DVD Jungelboken - Special Edition

1 stk. Don Rosa - bok 3

1 stk. Harry Potter and the Goblet of Fire

1 stk. Harry Potter and the Prisoner of Azkaban

Skrevet

takk for hjelp

Tror den er over

Skrevet

ok, litt kjipt att jeg gikk glipp av den store festen da men... Hvis noen kommer på noen andre geniale "meld deg inn og få ting" greier så er det i alle fall etter min mening velkomne til å skrike ut..:p

Skrevet

Jada, nye medlemmer får vel fortsatt gavekort - men du får nok ikke flere på den kontoen. Jeg gidder i alle fall ikke lage flere nye kontoer for å få ett gavekort pr. konto :D

Skrevet

Fikk en hentelapp i dag, men vet ikke om det er fra bokklubben. Hvis det er det jeg tror det er, ble det sendt den 13 november. Det gått fortere enn andre ting jeg har bestilt før jeg bestilte denne.

Skrevet
ADVARSEL GAVEKORTENE VARER NÅ BARE 30 DAGER så bruk dem

Dette gjelder vel bare 750-kr gavekortene?

Bump.

Men alt tyder på at det bare gjelder 750,- kortene. :)

Skrevet

Får jeg noe for 5,11,18 eller 21 kroner hos bokklubben ? :p

Jeg får mail om en ny tilgjengelig hovedbok, men den dukker ikke opp på Bokklubben.no slik at jeg kan avbestille.

Du har ikke allerede avbestilt den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...