Gå til innhold

Hvordan skifte HDD på PS3 Tutorial.


Aafloey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, garantien ryker hvis du bytter diksen, og det er bare 2,5" som passer i PS3.

Skulle kanskje kjøpt en med større disk i? :)

 

Garantien ryker ikke hvis du bytter disk.

 

Can I upgrade the hard disk drive (HDD) inside my PlayStation®3 computer entertainment system?

 

The PlayStation 3 system hard disk drive (HDD) is removable and upgradeable. An upgrade can be performed by removing the hard drive and replacing it with a larger capacity drive.

 

Upgrading the HDD will not void the warranty, however, the consumer takes full responsibility when upgrading the HDD.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det noen som kan anbefale en harddisk til ps3'en? Jeg har 60GB nå og er så full at jeg ikke har plass til å laste ned en liten demo engang..

Når jeg først skal skifte så vil jeg ha en som er så stor at jeg ikke trenger å bekymre meg for å bli full med det første.

 

Også må jeg ha meg en ekstern harddisk til å ta backup med, noen som vet om en med god plass og til en grei pris?

 

Jeg tenker å stikke inn til byn og se etter noe på Clas Ohlson i morgen.

 

Det eneste jeg er usikker på når det kommer til skiftingen er formateringen av den eksterne harddisken, men jeg finner vel ut av det til slutt :)

 

Setter pris på om noen hadde giddet å komme med et lite forslag :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bytte disk gjør du på ca. 1 minutt.

 

Er ikke nødvendig å betale noen for å gjøre den jobben. Så lenge du har en ekstern disk som du kan ta backup på så er det null stress.

Det som tar tid er backup også legge det inn på på PS3'en igjen det brukte vel jeg ca. tre og en halv time på.

Lenke til kommentar

så det går så kjapt?

 

Jeg har den siste feite utgave (80GB) og brukte ca. 1 minutt på å bytte disk, tror det var to skruer, dra noe til siden ut med disken også gjøre det i motsatt rekkefølge igjen, ca. 1 minutt.

 

Det som tar tid er som sagt backup og når man skal legge backupen inn igjen.

Lenke til kommentar

Herregud som den blåe skruen sitter fast på min 60gb versjon ps3. For jo f**n ikke den av.

 

EDIT: Endelig :thumbup:

 

 

Jeg hadde også problemer med den blå skruen på min 60GB version. På det første forsøket jeg gjorde på å skru den rundt, forsvant alt av spor i skruen. Jævla japser som ikke klarer å bruke skikkelige skruer.

 

Det endte med at jeg måtte finne fram knipetangen og styre på, heldigvis kjøpte jeg meg 500GB harddisk, så jeg trenger forhåpentligvis aldri å se den skruen igjen. :)

 

hmm.. tror jeg går for en 500gb, men hvilken? det er så stort utvalg D:

 

Spiller det noe rolle da? Gå til Clas Ohlson e.l og fortell noen som jobber der at du skal ha en 500GB SATA harddisk på 2,5''

Lenke til kommentar

Jeg hadde også problemer med den blå skruen på min 60GB version. På det første forsøket jeg gjorde på å skru den rundt, forsvant alt av spor i skruen. Jævla japser som ikke klarer å bruke skikkelige skruer.

Eller amatører som ikke bruker skrutrekkere som passer 100% og ikke kan dette med å skru. ;)

 

 

Snakker om? :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...