Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

blitt hengt ut og mobbet lenge


Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Tja... Det spørs vel alt på om jæveln veit at det var du som gjorde det... Kunne jo prøvd det i mørket med maske eller skokrem e.l?

Alteeernativt kunne du jo (siden BEGGE visste mye om hverandre) du jo ha røpet aaalt han noen gang hadde sagt eller innrømmet. Du kunne jo ellers ha gjort noe sinnsykt dumt og lagt bevis der som pekte på HAN. Som en hanske han er glad i eller noe han går med ofte. Aaah, smertefryd.

Men seriøst. Og jeg vet det er mange som er enig med meg. At om noen hadde bynt å lagt ann på dama di, da hadde du nok selvfølgelig banka han littegranne. Eller straffa jæveln. Ikke lat som at du ikke hadde gjort det, for det hadde du nok ;) Kan jo ha en samtale, men fysisk vold er bare mye mer belønnende. Føles bedre! ;P Hahahaja. Selv om du som sagt kan komme opp i problemer... Klar til å offre myyyeee for et par sekund med reeen nytelse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du sa: Men dersom denne karen er større og sterkere, ville han jo slått tilbake? Dette er ihvertfall det jeg har erfart.

 

Hvor gammel var du når du erfarte det da? tør du virkelig ikke si alderen din herregud

 

Ok, la meg simplifisere dette for deg: Om du hadde spyttet en dørvakt i ansiktet, hva tror du ville skjedd?

 

Jeg er 15 år, hvis dette spiller noen som helst rolle for deg.

Lenke til kommentar

Ser det har skjedd mye her :p

 

Joda, jeg har enda ikke hørt noe fra han. Bare litt småhvisking :p

 

 

Også et nytt spørsmål: Når jeg er sammen med ei jente. Er det greit at en annen i det hele tatt tar henne på rumpa? Enda det er en venn? Skal ho eller jeg for den saks skyld, finne oss i det? Vil høre litt forskjellige meninger rundt dette :)

Lenke til kommentar

Nei, jeg syns ikke det er greit. Men jeg er god venn med fyren og det er også hun.

 

Sånn generelt sett, er det vel som Ethernet sier, at det er noe av privilegiumet å få ta henne på rompa, da hun er kjæresten min.

Lenke til kommentar

Bra det funka å denge han opp, selv om jeg alltid har sett på dette som litt teit. En ting som virkelig fungerer er ta dem mentalt, få de til å føle seg dumme og teite. Det er heller ikke så særlig vanskelig hvis du har litt oppe i hode. Det hører kanskje ond ut, men jeg har ikke noe sympati for mobber eller folk som ser mobbing uten å gjøre noe.

 

Var en gutt som var ganske plagsom når jeg gikk på ungdumsskolen. Etter å ha tilbrakt noen månder med å drite han ut hver gang jeg fikk muligheten (ganske ofte siden han var stoff dum) så var det slutt på plaging.(Vi er venner nå) :wee:

 

Det beste forsvar er angrep.

Lenke til kommentar

MrFluesikring: Prøver du å rettferdiggjøre vold? Vold kan ikke rettferdiggjøres på noen måte og løser aldri konflikter helt. Gutten som trådstarter banket opp synes i hvertfall ikke dette ble løst på en god måte. Med involvering av de voksne, KOMMUNIKASJON UTEN KROPPSKONTAKT mellom de to kranglende parter kunne faktisk løst dette betydelig bedre enn vold. Du viser umodenhet ved å oppfordre til vold og når noen sier i mot deg så kommer du med personangrep? Og my god slutt å spørre om alder mitt i en internettkrangling det finnes ikke noe mer patetisk

Lenke til kommentar

De eneste 'direktivene', noen kan pålegge han å følge, er rettningslinjene. Hopp av hesten din du, og stapp selvgodheten din opp der solen ikke skinner :)

 

Forøvrig, jeg vil ikke komme med bastante utsagnt som; "Vold er idiotisk", eller "Vold løse aldri noen ting".

 

Aldri si aldri, man må nesten se ann på situasjonen, om trådstarter gjorde det rette, aner jeg ikke, men om eneste konsekvensen av handlinger er at 'vennen', hans roet seg ned litt, så kan jeg ikke si at han dret seg ut.

 

Ang. Tafsing på stumpen: Nei. Det er forbeholdt deg

 

Jeg forstår meg virkelig ikke på folk som tror de kan klå på andre. Hadde noen gjort det med madammen, så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort med vedkommende, men pent hadde det ikke vært.

 

Kroppen din, tilhører bare deg selv. Det er opp til deg hvem du vil dele den med, ikke andre.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...