Gå til innhold

The eXperience en stor flopp?


endless

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Kremt*

 

Mange av dere som skriver kommentarer til dette:

 

Jeg syntes ikke dere skal bry dere så mye om hva andre gjør / hører på, for akkurat nå høres dere ut som noen sippunger som ikke får vilja si.

 

OG en god grunn til at mange ikke kom var fordi mange deler i landet ikke har høstferie samme tid som oss, og kan derfor ikke komme.

 

Det hadde garantert kommer flere da, fordi de som sitter ved siden av meg er f.eks fra Newcastle. De hadde neppe kommet uten en god grunn, så jeg tror The Experienced er et ganske godt lan party, men folk bare rakker ned på det og ødelegger stemningen ved å si alt det negative!

 

Det har jo vært masse bra ting her! Den oppblåsbare "slossringen" var dritkul! samme med den andre greia hvor man løp fram, og ble trukket tilbake av en strikk.

Ikke minst har de greid å sette opp så mye at folk nesten ikke kan ha tid til å gjøre alt.

 

So stop whining!

Lenke til kommentar
e-TV er en flopp

 

heldigvis er NRK der og de gjør en utsøkt jobb sammen med Quadv! :)

9650431[/snapback]

Samle 15 mann selv med for det meste ikke annet enn stå-på-vilje, gi dem utstyret og internett (for streamtesting) nesten tre dager for sent og se hvordan de klarer seg. Om du ser nå er forresten streamen oppe og kjører.

 

Vi har ikke hatt noen prøvesendinger, noe som var planen at vi skulle ha allerede mandag. Vi fikk utstyr onsdag kveld, og torsdag startet showet, jeg beklager, men det er ikke nok tid til å teste alt.

 

Men stikk innom her: http://etv.theexperience.no/stream.php . Det skal fungere, det er til og med satt opp en lavkvalitetsstream. Vi kan dessverre ikke teste selv hvordan fungerer der hjemme, så tilbakemeldinger er fint. MEN ikke klag, dette er frivillig arbeid, med sponsorer som har gitt oss utsyr. Om vi ser på NRK har de mye mer penger, ressurser og erfaring til å dekke dette.

 

Vi har forresten hatt et lite samarbeid med NRK under compoene. I dag kunne en noen ganger se noen kameramann bak kommentatorene når de ble vist, der kunne en se Kenneth Dammyr, lederen vår.

 

Ellers synes jeg personlig at det er kjempegod stemning på LANet her :)

 

Hilsen TSP (skriver på I.A.G sin bruker)

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

det jeg mente var at experince kommer til å miste 1.6 folka pga at det blir for teit og "uproft"

 

et eksempel er lower bracket kvart finalen, mellom oxzyn og heroes.inc,

-for det første full musikk

-oxzyn satt og hadde full sikt til skjermene til heroes ( 2 rader bak )

-det sto masse folk bak oxzyn som så på heroes og snakka med oxzyhn

-og admin som passa på at ingen ghosta er kompis med oxzyn (kanskje en konspirasjon teori)

 

hvis jeg skal begynne på konspirasjon teori, skulle egentlig spille mot oxzyhn men ble diska (etter at vi vant) fordi en som vi hadde påmeldt spilte. pluss at de vi spilte mot hadde fps modeller, ting blir mer firkanta og litt større feks. hodet, det er ikke lov. Når vi sa det til admin sa han "det er vel ikke mitt problem". Så de lot kampene fortsette og vi var diska selv om vi prøvde å protestere, noe som ikke hjalp.

 

--

 

men poenget er at experience kommer til å miste mange cs 1.6 gamere mest på grunn av bråk fra scenen selv om det er compo og synkende pengepremie, og så klart at de likestiller pengepremien med source sin (noe jeg mener er feil).

 

så de skremmer vekk eliten.

 

Kommer sikkert mange css folk og folk som liker å gå rundt i boder i 3 dager og høre på høy sær musikk. Men jeg som liker stillhet mens jeg gamer kommer kanskje ikke neste år hvis det ikke blir orden på sakan.

Endret av nisse777
Lenke til kommentar

Jeg har ikke deltatt(alder... *kremt*) og kan ikke uttale meg, men jeg ser at enkelte gamere har ting å utsette på arrangementet og argumenter som nok holder vann der.

 

Men jeg har også noe å utsette på deltakere og publikum. Jeg ser på kåring av Miss Hardware på TXP nå og publikum gir ingen ting, det er svært skuffende folkens.

 

De må tigge dere om litt lyd, men dere står som tyste statuer når de flotte damene skal lage litt stemning med klesoppvisning.

 

Ellers synes jeg TXP er et viktig og bra arrangement.

 

Men gi nå litt lyd for damene som viser seg frem i bikini da folkens :)

 

EDIT:

Noen våkna litt når bikiniene kom hehe

 

*Glemte helt hva han holdt på med her akkurat nå*

 

har stemt :blush:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
e-TV er en flopp

 

heldigvis er NRK der og de gjør en utsøkt jobb sammen med Quadv! :)

9650431[/snapback]

eTV produserte sendingen til Quadv :)

9650654[/snapback]

hehe ser jeg burde skrive litt mer utfyllende, eneste grunnnen til at jeg mener at e-tv er en flopp fordi folk utenfor lanet ikke får streamet - det er en eneste stor lagg.. når Quadv.com eller NRK streamer er det ingen problemer, så det er et problem med utstyret som streamer ut sendingen til e-tv tydligvis

 

selve produseringen og kvaliteten er det ingenting å si på :)

Endret av daze
Lenke til kommentar

Hvorfor er det dumt?

 

http://www.steampowered.com/v/index.php?area=stats

 

Her er "live" stats fra Steam:

 

 Game  Players  Servers  Minutes played
 Counter-Strike	166,424	106,908	8.533 billion
 Counter-Strike: Source	36,432	40,940	2.048 billion
 Counter-Strike Condition Zero	17,584	15,289	928.978 million
 Team Fortress 2	7,948	2,575	210.442 million
 Day of Defeat	5,548	1,809	237.601 million
 Day of Defeat: Source	3,506	2,606	157.672 million

1.6 har 4.5 ganger så mange spillere som CS:S akkurat nå.

 

Det er 1.6 som er Spillet med stor s i FPS-verden, og slik vil det enda være en stund til, og så lenge mesteparten av verdens spillere fortsatt fokuserer på 1.6 både når det gjelder spilling og observering bør også dette være hvor arrangementer har fokuset.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Quadv streamer jo herfra de også. Eller, de har sikkert en streaming server som står på utsiden.

 

Men, grunnen til at streamen har vært litt fakka her er en kombinasjon av for sent levert utstyr, og at streamen har mått blitt tatt opp og ned fordi NRK nekter oss å sende pga rettigheter og greier.

Lenke til kommentar

Så lenge det er mange som er interessert i spillet og at det finnes lag som holder et respektabelt nivå, så er det jo bare bra at man har compo i det. Hvorfor skal man ikke ha compo i det liksom?

 

Compopremier på store lan bestemmes i veldig stor grad av sponsorer, og er dermed ikke noe teX styrer videre mye over.

 

Pakker NRK ned nå? :s Skal de ikke dekke 1.6 eller premieutdelinga?

 

EDIT:

Tallene du kom med er i stor kontrast til http://www.xfire.com/ JohndoeMAKT, men 1.6 folk har vel allergi mot xfire da.

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

Jeg er enig NorthWave, og det er trist når kun det evige jaget etter sponsorpremier ( :roll: ) skal bestemme hvilke compoer som skal spilles, og at dette ikke går etter hva folk virkelig spiller. Det er også ille når organisatorer sier "vi fant ingen som ville sponse spill X, så derfor blir det ikke compo i det" eller når det hender ting som i år hvor BF2142 ble satt som BF-spill fordi en sponsor ville sponse premie til det og ikke de andre spillene.

 

---

Jeg tror de aller fleste, uavhengig av spill, er alergisk mot xfire, The All Seeing Eye og andre slike serverbrowsere. Det er bare å se på "Minutes Played der i forhold til de fra Steam. 1.6 har i xfire 1.5 millioner minutter spilltid denne i måneden mot Steams registrerte 8.5 milliarder. Det er vel under 0.2 promille om hoderegningen min er korrekt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...