Gå til innhold

Hvordan får man tilbake normal skrift i MSN?

Pallantir

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn har et problem: Han har fått endret sånn at alle bokstavene er erstattet av utrykksikoner (eller hva det nå heter). H får masse flammer og dill og så videre. Hvordan får man tilbake normale bokstaver der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nyeste versjon av Live Messenger, tror jeg. Og må alle smileyene fjernes én etter én for å få det til? Det er ikke smileyer jeg ser i skriften hans, men andre, merkelige symboler.

Skrevet
Det er nyeste versjon av Live Messenger, tror jeg. Og må alle smileyene fjernes én etter én for å få det til? Det er ikke smileyer jeg ser i skriften hans, men andre, merkelige symboler.

9625983[/snapback]

Problemet er at han har valgt å ha "vanlige" ord for å enable disse smilyene..

Som f.eks hvis han har en smily og skriver "hade" og får opp en vinkesmily som vinker..der er problemet. Du kan enten fjerne de en for en..eller du kan avinstallere msn å prøve å installere det på nytt.

Skrevet

Da tror jeg vi snakker forbi hverandre. Det står fremdeles bokstaver der, men de ser ikke ut som normale bokstaver. H er stor og flammende, e er normal, og i er stor og tjukk, med bare streken rundt og ikke noe fyll inni. Var det forståelig?

Skrevet

Det han har gjort, er å legge til de forskjellige bokstavene som vanlige bokstaver. Det er blitt en trend å skrive med morsomme bokstaver istedenfor vanlige. Så for å sitere b-real, som egentlig siterer meg, er eneste løsningen å avinstallere MSN, slette alle instillingene og installere på nytt.

Skrevet

OK, takk! Det er kanskje like greit, for jeg skulle uansett endre adressen hans til en online-konto som gir E-postvarsling til mobilen hans. Så da blir det å fjerne alt. Er det noe spesielt som må gjøres for å fjerne innistllingene? Jeg vet at jeg må sikkerhetskopiere kontaktene hans først.

Skrevet

Du trenger ikke avinstalere, det er bare å åpne et samtale vindu trykke der det er bilde av et snilefjes da kommer det opp en meny av et slag. Der klikker du på "show all" da kommer du inn på oversikten over alle emots, så fjerner du alle som står under custom og så sier du til din sønn at hvis han ikke skjerper seg så er det ikke noe Internett på fire uker.

Skrevet

Aha! Jeg hadde ikke rukket å gjøre noe, så dda prøver jeg det først. Takk igjen! Men han trener kampsport, og det å ta fra en elleveåring WoW er nok farligere enn noe annet jeg kan prøve på! ;)

Skrevet

Og det fungerte! Jeg fjernet alle som var tilknyttet enkeltbokstaver og vanlige ord, og det var alt som skulle til. Jeg misforsto antakeligvis det som sto lenger oppe om å fjerne smileyene, siden det ikke var smileyer det var snakk om! Takk for hjelpen, folkens!

Skrevet

Bare la han spille arena mot locks og pallas så mister han fort lysten på wow. Er sikker på at jeg kunne drept noen på grunn av at blizzard ikke klarer å balansere spille sitt.

MSN er noe herk, jeg har en søster og det sier vel alt :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...