Gå til innhold

Hjelp med valg av nett..


Anbefalte innlegg

Jeg må skaffe meg eget nett på hybelen min siden jeg ikke får bruke nettet til annet en surfing...

 

så jeg lurer på hva jeg skal velge ?

 

jeg bor i bodø..

 

tenkte på ventelo.. men vet ikke.

 

jeg skal IKKE ha telenor bare som det er sagt. det har jeg hjemme hos foreldrene mine. og jeg HATER telenor. har plagdes mye med det. så jeg vil ha noe annet som er bedre.

 

 

noen som har forslag til hva jeg kan bestille ?

 

vill ha litt bra uppload speed da :)

 

takker for gode svar :love:

Endret av 1915
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må skaffe meg eget nett på hybelen min siden jeg ikke får bruke nettet til annet en surfing...

 

så jeg lurer på hva jeg skal velge ?

 

jeg bor i bodø..

 

tenkte på ventelo.. men vet ikke.

 

jeg skal IKKE ha telenor bare som det er sagt. det har jeg hjemme hos foreldrene mine. og jeg HATER telenor. har plagdes mye med det. så jeg vil ha noe annet som er bedre.

 

 

noen som har forslag til hva jeg kan bestille ?

 

vill ha litt bra uppload speed da :)

 

takker for gode svar  :love:

9624704[/snapback]

 

 

hvis du kan surfe på linja som ER der nå, kan du jo alltids sette opp et VPN fra den linja til en annen maskin med god båndbredde på port 80 (sett at det ikke er slik at du er presset til å bruke en proxy for å komme ut på www'en) - voila så har du en linje du kan bruke til hva du vil

 

*host* oida der brøt jeg kanskje noens retningslinjer om at man ikke skal gi tips til hvordan man utfordrer sysadmin;)

 

edit:

Disclaimer: The information above is for educational purposes only :p

Endret av Christian Stenbakken
Lenke til kommentar

Du kan fortsatt velge nextgentel om du ikke har fast-telefon

 

De fleste leverandørene er vel bra, så fremt du kommer på dems egen sentral.

Om du kommer på IPC\WS så er det igrunn det samme som å være kunde hos TN

 

Undersøk litt med forskjellige leverandører DU selv syntes er interessante, og hør også om dem har egen sentral du eventuelt blir levert på.

 

Så er det vel å peise på det tilbudet du syntes hørtes best ut :)

 

Lykke til

Endret av Youcef
Lenke til kommentar

Ventelo burde du bare la bli med tanken....Søk litt her på forumet om Ventelo så tror jeg nok du vil komme på andre tanker....Kan dessverre ikke foreslå noen andre isp`re heller....

 

Hadde jeg vært deg så ville jeg undersøkt om hvilke isp`re som har egen sentral i nærheten av deg og undersøke litt med andre om hva som er best i dit område... :thumbup: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...