SniKaZ Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Vet dette er ett veldig noob spørsmål. Men på fifa står det at man dribler med Q. hva mere enn Q må man trykke``??
SniKaZ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Skrevet 2. oktober 2007 Bokstaven Q? 9621898[/snapback] Bokstaven Q ja... Står inpå controls at man dribler med bokstaven Q.. men da skjer det ikke noe
SniKaZ Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Skrevet 3. oktober 2007 er det virkelig ingen som vet hvordan?
SniKaZ Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Skrevet 3. oktober 2007 q+ piltaster kanskje? 9625036[/snapback] Nei det funket ikke har testet, trykker Q + opp og ned e.l men det fnuker ikke lel
Akky Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Kan ikke se i manualen at Q er dribling Men det står at du skal bruke følgende taster ved angrep og undertekst dribling Flytte spiller: piltaster Stoppe ballen: Slippe piltastene og trykke E Stoppe ballen mot målet: Slippe piltastenen og trykke C Hastighetskontrol: C Løpsball: Q Slå videre: Shift + piltastene Alle forskjellige driblinger eller triks gjøres med SHIFT + piltaster. Hvis du har Dual Analog kontroll: bruk høyre spak
Akky Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Hastighetskontrol: C Hva er det? 9627718[/snapback] Springe fortere trur jeg, har svensk bruksanvisning (kjøpt via cdon.no)
SniKaZ Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Skrevet 3. oktober 2007 Hastighetskontrol: C Hva er det? 9627718[/snapback] Det er at man går roligere med ballen:P åsså kan man lure spillere ved å pluselig ta ett kjapt sprint e.l
avtrekkeren Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 På konsoll er det i alle fall en tast (LT) + høyre analog-stikke... Så jeg lurer litt på hvordan de har fått det til på PC. På Fifa06 / RTWC og tidligere var det vel SHIFT + piltastene når man skulle finte, men dette funket ikke det lille jeg prøvde PC-versjonen (hadde gamle reflekser innabords:P)
SniKaZ Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 På konsoll er det i alle fall en tast (LT) + høyre analog-stikke... Så jeg lurer litt på hvordan de har fått det til på PC. På Fifa06 / RTWC og tidligere var det vel SHIFT + piltastene når man skulle finte, men dette funket ikke det lille jeg prøvde PC-versjonen (hadde gamle reflekser innabords:P) 9630705[/snapback] Jeg satt og testet litt, og det var shift + piltaster som var det riktige
SniKaZ Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 Ah, sikkert bare jeg som var dårlig 9632961[/snapback] hehe kanskje det ja. Var i hvertfall bare å trykke på shift + litt vilt rundt med piltastene så var det utrloig hva man fikk til:P
Sameboe Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Sliter å få drillet med gamepaden min jeg, sykt irriterende. Noen som vet, og ja har prøvd høyre analog spak.
fpsplayer Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg og en kamerat, begge fra Norge prøvde å spille mot hverandre i fifa 08 på pc online, men det funker ikke. Det samme skjer også kanskje 1 av 4 ganger når jeg spiller mot andre folk. Hva er galt? Er det noe med routeren min jeg skal gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå