Gå til innhold

Amentio nettbutikk =TREG


Anbefalte innlegg

Man driver ikke nettbutikk uten å kunne svare på mail , rekner med at min adresse ikke er havnet i spam kurven siden det er den som jeg mottar ordebekreftelsen på.

Uten at de selv har lagt den i spam for å glemme meg med vilje.

Har ikke sagt det, men har sagt at e-post ikke må sees på som sikker komunikasjon, det kan skje tonnevis av feil fra deg til den som skal lese den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes PCUtstyr.no er ganske bra. De har svart på mine mail, ikke umiddelbart men de har svart i løpet av neste dag. Det beste er at man kan få levert noen ting via brevpakker, hvis man trenger noe småtte kjappest mulig uten å måtte betale for express!

 

Ellers er MPX.no ganske bra fordi de tilbyr express-levering (bedrift), men de har litt dårligere service enn forventet. Og noen bugs i ordresystemet sitt...

 

Prismessig er Stretto.no som regel bedre enn alle de andre inkl amentio. De er svært like Amentio.no i funksjon ellers... har ingen service erfaringer med dem foreløpig.

Lenke til kommentar
Enig med siste taler.

Du har ikke fått med deg denne tråden (Amentio bruker bl.a. Norek=Kompletts lager).

 

Det er bedre å "kladde" sinte innlegg så mange ganger man trenger før man legger inn ett moderert og noenlunde saklig innlegg.

Prøv dette neste gang. :)

 

Det er jeg helt enig i! Det er altfor mange innlegg av denne typen som fint kunne hatt et par runder i notepad før man skriblet ivei her. Begynner ærlig talt å bli litt lei av denne typen poster.

Lenke til kommentar

Jeg fikk faktisk varene mine etter 4 dager, så det er ingenting å si på leveringstida. Alt kom i tre pakker, men fikk bare ett trackingsnummer.

 

Sendte to mailer med noen spørsmål. Fikk var på en av mailene.

 

Syns uansett det er verdt det å kjøpe fra en billig, men litt "risky" webshop, fremfor f.eks Komplett som er langt dyrere.

Lenke til kommentar

Bestilte kabinett og mp3-spiller hos Amentio i går ettermiddag (rundt klokken 13.00). Nå er klokken 10.30 dagen etter, og jeg sitter med mp3-spilleren i hånden :)

 

Vi får se om kabinettet dukker opp etterhvert også.

 

Dette var første erfaring med Amentio, og så langt kan jeg i alle fall ikke klage.

Lenke til kommentar

Jeg bestillte den 12.10.07 et TV-kort fra Amentio som var varslet til lager den 18.10.07 og betalte med Visa, og beløpet ble trukket fra min konto samme dag. Da den 18.10 kom ble ETA endret til 11.12.07. Jeg sendte samme dag en mail og avbestillte varen, begrunnet med at jeg ikke ønsket å vente i nesten 2 måneder på et TV-kort som flere andre nettbutikker i mellomtiden hadde fått på lager. Den 22.10.07 hadde jeg ennå ikke fått svar og jeg purret på mailen, denne gang til 3 forskjellige mailadresser hos Amentio, som er [email protected], [email protected] og [email protected] . Denne gangen fikk jeg et automatisk svar fra samtlige adresser. I mailene jeg har sendt har jeg vært saklig og høflig, men jeg har ennå ikke mottatt svar fra mennesker på noen av dem. I dag (25.10.07) da jeg sjekket min konto hos Amentio ser jeg til min overraskelse at min ordre (varen) nå er merket med sendt! Jeg sjekker lagerstatus og nå er det plutselig 83 stk. på lager. I sporingen (Status Trackingnr.) står det: "NO CARRYON BULKSPLIT". Kan noen fortelle meg hva dette betyr? Jeg må si at en slik kundebehandling i beste fall er amatørmessig, og som kunde hos Amentio nesten siden de startet, med et ikke ubetydelig kjøp, føler jeg meg svært dårlig behandlet. Jeg er nå veldig spent på hvor lang tid det vil ta før jeg har varen levert på døra. Varen jeg bestillte den 12.10.2007 var denne: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1133878

På Amentio`s sider er det et valg hvor man kan avbestille selv, men det gjelder kun hvis man velger forhåndsbetaling. Problemet er at det kan se ut som dette valget virker kun før man betaler. Hvis man først har betalt så er man prisgitt avbestilling via mail, som ikke virker slik det skal. Min konklusjon etter denne opplevelsen er nok at jeg neppe vil være kunde hos Amentio i fremtiden. Jeg føler rett og slett at Amentio er en nettbutikk jeg ikke tør stole på. Det er synd for de gangene varer jeg har bestillt har vært på lager så har Amentio vært raske til å levere.

Lenke til kommentar

Har sikkert snart 15 ordrer hos Amentio, og er bare stor fornøyd med det.

 

Varer som er inne får jeg alltid innen ok tid.

Greit kan hende at en bestilling med 4ting kommer i 4 forskjellige pakker, men alle kommer på døra:)

 

Så Amentio kan anbefales i fra meg:)

 

Merk: Har aldri trengt og kontakte de da...

Lenke til kommentar
Bestilte kabinett og mp3-spiller hos Amentio i går ettermiddag (rundt klokken 13.00). Nå er klokken 10.30 dagen etter, og jeg sitter med mp3-spilleren i hånden :)

 

Vi får se om kabinettet dukker opp etterhvert også.

 

Dette var første erfaring med Amentio, og så langt kan jeg i alle fall ikke klage.

 

...og nå er klokken 13.00 dagen etter, altså ganske nøyaktig 48 timer etter bestilling, og jeg har kabinettet stående ved siden av meg.

 

Så langt er Amentio den raskeste nettbutikken jeg har vært borti.

 

Kan også nevne at mp3-spilleren ble sendt fra Scribona, og kabinettet kom fra Amentio.

Lenke til kommentar
Jeg har gått mer over til postoppkrav på samtlige webbutikker, nettopp fordi det blir så mye krøll om varen er betalt før jeg får den og noe går galt.

Jeg har tenkt på det samme for alle utenom Komplett, Netshop og MPX som ligger i Sandefjord, hvor jeg henter varene selv og betaler ved avhenting. Og ps.no da som jeg stoler 100% på, men der får jeg faktura sendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...