Gå til innhold

Amentio nettbutikk =TREG


Anbefalte innlegg

Ok. Det er ikke min erfaring, og ifølge webshopguiden så er ikke jeg alene om det. Men det er vel alltid noen som har dårlige erfaringer.

Jeg synes de leverer raskt og svarer raskt på mail. Nå skal de nevnes at jeg henter varer der selv og ikke får de tilsendt. Dette gjelder både der og på Netshop.

 

[edit]Beklager til trådstarter, blei litt OT.

Endret av riroil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøss satt visst igang noe her.

 

Ville bare avslutte med nå har jeg fått svar fra Amentio samt fått varene.

 

De beklaget at de ikke hadde svart på mail pga av bemannings problem og økt ordre inngang.

 

Mailen kom etter et par dager etter mitt første innlegg og vare kom 2 dager senere. samt så fikk jeg 20 DVD RW plater for plaster på såret.

 

Så alt i alt så er det ikke det så gale, så får jeg bare håpe at de lærer av dette og at det ikke skjer slikt med neste mann som bestiller hos dem.

 

 

Mvh.

Combat33

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt en god del fra Amentio i det siste, og har delte erfaringer.

 

De varene som kommer fra Norek tar ca. en måned fra bestilling til de kommer.

 

Det som kommer fra Scribona, Hattelco, GNT eller noen av de andre distributørene kommer stort sett innen en til tre dager. I flere tilfeller har jeg opplevd å få varene dagen etter, men jeg har også opplevd å måtte purre på varer da de står oppført på lager, men ingen ting har kommet.

 

Når man så purrer opplever jeg de ansatte på Amentio som veldig serviceinnstilte, og de gangene Amentio (eller distributørene) har gjort feil, så er de raske til å innrømme dette, samt svært villige til å rette opp.

 

På den negative siden kan det til tider bli frustrerende vanskelig å sette seg i kontakt med dem. Jeg opplevde tidligere i sommer at det tok med over en uke å få tak i noen på telefonen der. I tillegg gikk det svært lang tid før man fikk svar på mail.

 

Så alt i alt vil jeg nok si at Amentio har noen utfordringer for å nå en optimal kundebetjening, men en del av kritikken i denne tråden er nok blåst litt ut av proposjoner.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Jeg kan nok ikke gjøre noe annet en å sette Amentio på svartelisten.

Ordrebekreftelse fikk jeg 17.august , betalte også samme dag.

Orderen er borte fra min ordre historikk og kontakt med Amentio får jeg ikke.

Det må vel gå an å svare på en mail på 2mnd. vel.

 

Så her sitter jeg med mindre penger på konto og ingen ordre på vei.

Da er vel bare en anmeldelse som får de til å åpne øynene.

Lenke til kommentar

Håper bare alt er med i pakken som kommer da den er vistnok på bare 1.1 kg ifølge posten

 

Trodde kanskje 4 ram-brikker, 1 3,5" HD, 1 tråløst pci nettverkskort, 25dvd+r, 25cdr, 20dvd covers skulle bli "litt" mere enn 1.1 kg :roll:

 

Med tanke på at linksys pci wmp54GS koster halv pris hos Amentio enn hos andre nettbutikker + resten av varene ligger under prisen hos både komplett og pcutstyr så syns jeg dem fortjener en liten stjærne i taket av meg..

komplett og pcutstyr har blitt alt for grådige etter min smak! :)

Endret av xcyber
Lenke til kommentar
Du vet xcyber at stjeler man penger fra noen så kan man selge billigere varer.

 

Har handlet flere ganger fra Amentio tidligere uten problemer og alle nettbutikker har sine feil.

Men dette er å tråkke langt over streken for min del.

 

så lenge du har kontoutskrift som viser at du har betalt for varer du ikke har mottatt så kan du jo gå til forbrukerombudet med saken..

Lenke til kommentar
Du vet xcyber at stjeler man penger fra noen så kan man selge billigere varer.

 

Har handlet flere ganger fra Amentio tidligere uten problemer og alle nettbutikker har sine feil.

Men dette er å tråkke langt over streken for min del.

I løpet av disse 2 månedene så regner jeg med at du forlengst har skrevet et brev og lagt ved ordrebekreftelsen, samt utskrift av e-post og sendt til Amentio? Slike brev man putter i postkassen.

 

En e-post kan havne i et spamfilter eller på annen måte ikke komme til rette persons oppmerksomhet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Bestilte en rekke deler av Amentio for 10 dager siden. Alle delene var på lager når jeg bestilte, utenom skjermkortet som var forventet på lager den 04.10.

 

Har mottatt tre pakker sålangt og fikk opp sporingsnr. på disse i "Min Konto", men nå har det gått en stund uten at noe mer har skjedd. Har ikke fått flere sporingsnr. eller hørt noe mer fra de. Har sendt mail et par ganger, men har ikke lykkes i å få svar enda.

 

Så har kun mottatt fire av ti varer og er usikker på om de i det hele tatt har sendt resten av varene. Begynner å bli litt irritert nå, skal ikke ta langt over ei uke å få sendt varer som de opplyser at de har på lager!

Lenke til kommentar
I løpet av disse 2 månedene så regner jeg med at du forlengst har skrevet et brev og lagt ved ordrebekreftelsen, samt utskrift av e-post og sendt til Amentio? Slike brev man putter i postkassen.

 

En e-post kan havne i et spamfilter eller på annen måte ikke komme til rette persons oppmerksomhet.

 

Man driver ikke nettbutikk uten å kunne svare på mail , rekner med at min adresse ikke er havnet i spam kurven siden det er den som jeg mottar ordebekreftelsen på.

Uten at de selv har lagt den i spam for å glemme meg med vilje.

Lenke til kommentar
Håper bare alt er med i pakken som kommer da den er vistnok på bare 1.1 kg ifølge posten

 

Trodde kanskje 4 ram-brikker, 1 3,5" HD, 1 tråløst pci nettverkskort, 25dvd+r, 25cdr, 20dvd covers skulle bli "litt" mere enn 1.1 kg :roll:

 

Kommer nok i 2 (eller flere) forskjellige pakker som vanlig, når man bestiller fra Amentio. No worry :)

Lenke til kommentar

Jeg må bare si at jeg ikke kjenner meg igjen i det hele tatt i beskrivelsen av Amentio. Jeg har bestilt fra dem ved tre forskjellige anledninger som privatperson, og har aldri hatt noen leveranseproblemer. Pakkene kommer stort sett to dager etter bestillingen. I tillegg så bruker vi dem på jobben, og her har det vært litt forskjellig (noen skjermer som ikke var på lager, så det tok en uke å få den siste skjermen (av tre bestilte)), men utover det.. veldig fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...