Gå til innhold

Amentio nettbutikk =TREG


Anbefalte innlegg

Amentio nå være noe av det tregeste av nettbutikker som finnes.

 

Bestilte 4 minne brikker fra dem som også var en lager vare, men etter gjentatte puringer så kom de omsider i posten, tok bare 3-4 uker. :thumbdown:

De svarte heller ikke på noen av mine hendvendelser.

:thumbdown:

 

 

Ja ja tenkte jeg, får håpe at dette er et enkelt tilfelle.

Men dum som jeg er så tenkte jeg skulle prøve en gang til. :no:

 

Bestilte tastatur og mus i midten av forrige måned, ordren har stått "behandlet" i to og halv uker nå. Har sendt de et par mailer som de heller ikke gidder å svarer på.

 

Det hører med til historien at alle bestillingene som ble gjort var betalt på forskudd. Lure meg.... :blush::whistle:

 

Nå kan jo jeg bare for meg selv da, men dette er noe av det dårligste jeg har vært borti. Har bestilt annmass varer fra diverse nettbutikker, og varerene som butikkene har på lager blir sendt iløpet av 1-3 dager. Og hvertfall ikke 4 uker.

 

Styr unna denne nettbutikken. Blir så F.......#%@¤#

 

Mvh.

Combat

 

En rekke smileys fjernet av moderator, les i retningslinjene angående overdreven bruk av slike.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nok et "jeg må bare få ut frustrasjonen min"-innlegg dette her.

 

Før man handler på nett lønner det seg (og burde vært obligatorisk) og sjekke opp butikken man skal handle fra. Amentio er en "nettbutikk" som bare speiler leverandørens lagerstatus. Amentio tar seg bare av å sende din ordre til leverandøren som så pakker varen og sender den direkte til deg.

 

Edit: Det holder å bruke 1 smiliey Combat33, posten din ser ut som forsiden på VG

Endret av CAT0
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Enig med siste taler.

Du har ikke fått med deg denne tråden (Amentio bruker bl.a. Norek=Kompletts lager).

 

Det er bedre å "kladde" sinte innlegg så mange ganger man trenger før man legger inn ett moderert og noenlunde saklig innlegg.

Prøv dette neste gang. :)

Lenke til kommentar
Enig med siste taler.

Du har ikke fått med deg denne tråden (Amentio bruker bl.a. Norek=Kompletts lager).

 

Det er bedre å "kladde" sinte innlegg så mange ganger man trenger før man legger inn ett moderert og noenlunde saklig innlegg.

Prøv dette neste gang.  :)

9621321[/snapback]

 

Usaklig??

 

Er dette et usaklig innlegg fordi jeg brukte litt for mange ”smiley’r eller er for fordi jeg ikke bør skrive min erfaring med Amentio?

 

Ja du har nok sikkert litt rett at det er frustrasjonen som får meg til å skrive dette innlegget, men når det er sagt så synes jeg at det er på sin plass og svare henvendelsene nettbutikken mottar.

 

Jeg har kjøpt/ bestilt en vare fra Amentio og skal derfor forholde meg til dem og ikke uansett grossit valg de har samarbeid med.

 

Når jeg ikke får svar på 4-5 mailer blir dette altfor useriøst for meg.

Trodde vel egentlig at denne forum kategorien skulle være til ris og ros.

 

NB: For min del er 4-5 uker levering alt forlang leveringstid, men du har helt rett at jeg burde undersøkt bedre. Man lærer så lenge man lever, og jeg har lært.

Sorry om dere finner noe skrive leif’r, altfor trøtt.

 

 

Mvh. Combat

Se ingen smileys.

Endret av Combat33
Lenke til kommentar

Ja når Amentio klarer å slette min ordre fra siden deres som jeg har betalt for og ikke svarer på henvendelser , er det bare en vei å gå med denne svindelen.

 

Ordrebekreftelsen har jeg på mail og kontoutskrift , da er vel bevisene i boks.

 

Har gitt de 5 dager på ordne opp i rotet , så får vi se om interessen er der.

 

Glemte å skrive at ordren min er fra 17.august , er blitt en stund siden nå.

Endret av halnes1
Lenke til kommentar

Meh, har brukt 25k (i år, fordelt over ca. 7 bestillinger) hos Amentio. De viktige reglene:

 

1) Amentio svarer aldri på e-post. Ring dem.

2) Amentio sender ikke nødvendigvis alt som bedriftspakke dør-til-dør.

3) Amentio gir deg ikke bestanding (alle) sporingsnumrene.

4) Amentio sender som regel alt innen en uke hvis det er på lager, men de får det ikke nødvendigvis ut øyeblikkelig.

5) Amentio sin eneste fordel er lave priser. Vil du ha service, kjøp tingene dine andre steder.

 

 

Blir å fortsette å bruke Amentio til ting man sparer mye på, men andre ting handler jeg andre steder.

Lenke til kommentar

Jojo, poenget mitt var vel egentlig at man ikke får vite hvilken grossist som har den aktuelle varen - og dermed blir det et enda større lotto-opplegg en komplett sliter med for øyeblikket :).

 

Da er det lurere å betale litt ekstra hos en nettbutikk som faktisk har eget lager og mer enn 5-10 ansatte :).

Lenke til kommentar

Synes det er feil å legge skylden på Komplett for at Amentio bruker bare speiler lageret til Norek (selv om norek er et søsterselskap til Komplett.no).

At ikke Amentio kan eller vil informere sine kunden om sen levering er kun deres egen skyld. Når de ikke vil svare på mail i tillegg... Da blir det ikke der jeg legger igjen pengene mine.

Sats heller på Netshop og Navitel som begge garanterer levering samme dag (ved bestilling før kl 15) og raskt svarer på mail.

Lenke til kommentar
Norek er eid av Komplett ASA. Komplett.no er eid av Komplett ASA. Samme bygning, samme ansatte, samme lager.

 

Som jeg sa, de er søsterselskaper. Men det er ikke samme ansatte. På lageret, ja. Men de har hver sin salgsavdeling f.eks.

 

Helt enig i at man ikke bør handle i "speilbutikker". Både med tanke på levering og ikke minst reklamasjoner.

Endret av riroil
Lenke til kommentar

Nei, det er helt opp til deg. Om du ikke har hørt om de kan jeg ikke gjøre noe med. Er kanskje mer kjent lokalt her i Tønsberg.

Jeg har brukt de 2 i nærmere 2 år og har ikke hatt noen problemer.

De ligger godt an webshopguiden også.

 

Grunnen til at jeg nevnte de sammen med Netshop er fordi det er de 2 jeg vet om som garanterer levering samme dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...