Gå til innhold

Kjedelig mil. tjeneste


Mr.Clean

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er i militæret plassert på en kontor jobb.

Ikke så spennende som jeg trudde det skulle bli, ganske rolig tjeneste.

Om dagen har jeg begynt og kjede meg grasalt, og med en begrenset nett pc så får jeg ikke gjort mere enn og lese vg på nett.... :hrm:

Har 4 -5 gjøremål om dagen og de tar fra 5 - 10min og da har jeg 7 timer igjen av en lang tørr dag...

Noen som har noe forslag på og få drept dagen litt fortere?

 

Mvh en trøtt Fls. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lese bok.

 

Hvis du skal studere videre etter tjenesten, ta exphil.

 

Lære deg sjonglering.

 

Spørre om mer arbeid.

 

Trene (hvis du har lov til å være borte, mener faktisk at man har krav på fri fra tjenesten til å trene noen ganger i uken, men skal ikke si dette sikkert, hør med lokal tillitsvalgt).

Lenke til kommentar

exphil kurset har vert og jeg driver med lastebil lappen, men lesing enner med at jeg sovner så jeg sliter litt med det, befalet er ikke helt happy for det...

 

Prøver og se litt tv når de er på lunsh men det er ikke helt lov i arbeids tiden, "sjefen" syntes det er greit så lenge ingen høyere grader ser det, men er ikke så lett og unngå her på dagtid.

 

Noen som har noen url som er mulig og underholde med?

Som sagt begrenet nett så youtub, break og spill osv er sperret. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Om det er tillat kan du jo finne deg noen spill av typen som kan spilles fra en usb-stick. Har ingen gode forslag på strak arm, men du finner sikkert noen slike om du leter.

 

Jeg husker vi spilte endel elastomania. Ellers så er jo Transpot Tycoon Deluxe et bra spill, kommer jo helt an på hvilken maskinvare du har og hvilke tilgangsnivå du har.

Lenke til kommentar
F.eks.

METAR 021120Z VRB03KT CAVOK 13/05 Q1023 NOSIG

der har vi været i dag

9618529[/snapback]

Fin dag i dag, med andre ord, med nesten vindstille, bra vêr og skydekkehøgde, god spredning og høgt lufttrykk. Ingen endringar i vente heller dei fyrste par timane, ser eg. :)

 

(Klarte ikkje å halde meg... Ein gong fag-nerd, alltid fag-nerd... :p)

Lenke til kommentar

hehe det været der var ikke det værste da :p

 

bare variabel vind på 3 knop og luft temp 13grader og dug pungt 5 ellers no significant change

 

kan finne en værre en jeg

 

021030Z 021818 10008KT 9999 SCT030 TEMPO 1804 SCT020

FEW030CB PROB40 TEMPO 2004 6000 SHRA PROB30 TEMPO 2004 TSRA

BECMG 2224 VRB03KT BECMG 0406 0150 FG VV000 BECMG 0911 1500

BR BKN003 BKN005 BECMG 1214 9999 NSW SCT030 TEMPO 1418

31010KT 6000 SHRA SCT020 FEW030CB PROB30 TEMPO 1618 TSRA

 

den var litt mere nøye men var ikke her i landet da Portugal og Lisboa flyplass kommer det til og bli sånnt vær :p

Fin vær på starten av dagen men så kommer det tåke og regn ;)

Lenke til kommentar

Har nesten samme tjeneste som deg Mr.Clean. Har dog litt mer å gjøre.

Har litt bedre velferd i arbeidstida en du har da virker det som. Har grei internett tilgang. (sex, rasisme og det vanlige er jo sperra).

Sitter 2 stykker sammen, har playstation, tv, mat, og laptopen står i kjelleren å downloader :p

 

90 dager til dimm, 1 dag til perm... <3

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Anbefaler at du modererer en del av inleggene dine her, trådstarter, dersom dette er gradert informasjon. Du har sannsynligvis skrevet under på en taushetsplikt, og den gjelder resten av livet, og du kan faktisk dømmes for det.

 

Du har heller ikke lov å ha din sivile PC i nærheten av forsvarets graderte systemer, uansett om det er wlan på eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...