Gå til innhold

Den Store Crysis tråden! :D


Anbefalte innlegg

Det er bare flaut å lese alle postene skrevet av folk som vil ha keys slengt etter seg. Så dere vil ikke gjøre noe av arbeidet, bare høste fruktene? Det er så elendig gjennomsyret holdning. At dere i det hele tatt har nerver til å spørre om noe sånt overrasker meg.

"Jeg gidder ikke å jobbe, så jeg vil heller sitte på gata og tigge og plage mennesker rundt meg"..

9633532[/snapback]

 

 

delvis enig, men er det ikke flere keys, må de jo få fra noen som allerede har. hvis de skal ha tak i. og nå er det jo noen som ikke hadde bra nok pc til å kjøre det.

 

Disse personene kan jo være vennlig å gi bort muligheten til noen som fakisk klarer og kjøre spillet.

 

 

og til dere tiggere, det hjelper å være hyggelig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er bare flaut å lese alle postene skrevet av folk som vil ha keys slengt etter seg. Så dere vil ikke gjøre noe av arbeidet, bare høste fruktene? Det er så elendig gjennomsyret holdning. At dere i det hele tatt har nerver til å spørre om noe sånt overrasker meg.

"Jeg gidder ikke å jobbe, så jeg vil heller sitte på gata og tigge og plage mennesker rundt meg"..

9633532[/snapback]

slapp av av a.. feiler det deg?

 

bare folk som ikke rakk å melde seg på i tide.. brutke så lang tid så jeg ga bort min key..

 

Æsj, sånne som deg er de som gjennomsyrer..

9633545[/snapback]

 

Ser ikke noe problem i å gi bort key til de som var for seine og gjerne vil prøve, når man selv har prøvd betaen og ikke skal spille den mer.

 

(ikke spør meg om key, har allerede gitt bort min)

Lenke til kommentar
Det er bare flaut å lese alle postene skrevet av folk som vil ha keys slengt etter seg. Så dere vil ikke gjøre noe av arbeidet, bare høste fruktene? Det er så elendig gjennomsyret holdning. At dere i det hele tatt har nerver til å spørre om noe sånt overrasker meg.

"Jeg gidder ikke å jobbe, så jeg vil heller sitte på gata og tigge og plage mennesker rundt meg"..

9633532[/snapback]

Hvilket arbeid snakker du om? Å laste ned en fil og kjøre den? At folk kommer i ettertid har vel ikke noe å si med det å "høste fruktene". Ikke alle som følger med på det som skjer hele tiden, det må du skjønne.

 

Derimot håper jeg ikke at folk skaffer betaen bare for å se hvordan Crysis ser ut. Heller innvolver dere i det å rapportere feil og slik i spillet. Dette vil dere få langt mer igjen for enn å sikle på grafikken.

Lenke til kommentar
Det er bare flaut å lese alle postene skrevet av folk som vil ha keys slengt etter seg. Så dere vil ikke gjøre noe av arbeidet, bare høste fruktene? Det er så elendig gjennomsyret holdning. At dere i det hele tatt har nerver til å spørre om noe sånt overrasker meg.

"Jeg gidder ikke å jobbe, så jeg vil heller sitte på gata og tigge og plage mennesker rundt meg"..

9633532[/snapback]

Hvilket arbeid snakker du om? Å laste ned en fil og kjøre den? At folk kommer i ettertid har vel ikke noe å si med det å "høste fruktene". Ikke alle som følger med på det som skjer hele tiden, det må du skjønne.

 

Derimot håper jeg ikke at folk skaffer betaen bare for å se hvordan Crysis ser ut. Heller innvolver dere i det å rapportere feil og slik i spillet. Dette vil dere få langt mer igjen for enn å sikle på grafikken.

9633615[/snapback]

 

Og de som maser etter keys vil IKKE se på den nye grafikken? Faen, dere lurer dere selv. Jaja, jeg hadde ikke gitt bort min om jeg hadde brukt den aldri så lite. Folk visste ikke om beta? Det har eksistert beta-tråder i flere mnd, det burde ikke komme som et sjokk på noen som er interessert i dette spillet at det er beta nå.

 

Synes dette er feil sted å tigge om ting på...

Lenke til kommentar
Det er bare flaut å lese alle postene skrevet av folk som vil ha keys slengt etter seg. Så dere vil ikke gjøre noe av arbeidet, bare høste fruktene? Det er så elendig gjennomsyret holdning. At dere i det hele tatt har nerver til å spørre om noe sånt overrasker meg.

"Jeg gidder ikke å jobbe, så jeg vil heller sitte på gata og tigge og plage mennesker rundt meg"..

9633532[/snapback]

Hvilket arbeid snakker du om? Å laste ned en fil og kjøre den? At folk kommer i ettertid har vel ikke noe å si med det å "høste fruktene". Ikke alle som følger med på det som skjer hele tiden, det må du skjønne.

 

Derimot håper jeg ikke at folk skaffer betaen bare for å se hvordan Crysis ser ut. Heller innvolver dere i det å rapportere feil og slik i spillet. Dette vil dere få langt mer igjen for enn å sikle på grafikken.

9633615[/snapback]

Så jævlig enig! :w00t:

Lenke til kommentar
Det har eksistert beta-tråder i flere mnd, det burde ikke komme som et sjokk på noen som er interessert i dette spillet at det er beta nå.

9633656[/snapback]

Betaen var stengt for de som ikke hadde subscriber. Den ble i stillhet åpnet for alle, i bare 24 timer. Som sagt, det er ikke alle som følger med 24/7 på slikt.

Synes dette er feil sted å tigge om ting på...

Så du vil ha mange individuelle tråder på forumet hvor folk spør om beta-nøkler?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Kommer det single player beta? Når kommer demoen (med lvl editor)?

9633811[/snapback]

 

Det vil ikke komme noe Singel Player beta, da CryTek er i siste stadiet med SP delen. Det er bare litt fin puss og optimalisering igjen.

 

Demoen kommer rundt 25 Oktober. Husker ikke eksakt dato.

Lenke til kommentar

argh argh argh, jeg som trode den var åpen forstatt, lasta det ned i natt. torrent. men så finner jeg jo ut at jeg må ha key!..

 

jaja, det kommer jo om ikke alt for lenge i butikkene så ..:)

 

btw, hadde vært supert om noen av dere ville gitt meg en key.. PC-en min takler det.

:) tusen takk til den som ville gitt meg en

Lenke til kommentar
Det kommer 16 oktober.

9635317[/snapback]

 

Nå må folk slutte å tulle her, ihvertfall med å si at demoen kommer før den kommer, ikke si sånt, fordi da gleder jeg meg plutselig igjen helt til jeg finner ut at den ikke kommer da alikevel! :p 26 oktober er datoen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...