Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puh, trodde et øyeblikk at Shannon og Scott hadde tenkt å hore seg ut for å tjene penger på "reunion" som alle andre gamle band gjør for tiden..Death without Chuck..nei.

Skrevet

Wow. viste faktisk ikke at Avenged Sevenfold kunne være så "råtne" når det kom til tekst og musikkvideo :p

Selv om det sikkert har vært værre videoer her så setter jeg den i spoiler og sier at den ikke er så veldig pen.

Skrevet (endret)
Wow. viste faktisk ikke at Avenged Sevenfold kunne være så "råtne" når det kom til tekst og musikkvideo :p

Selv om det sikkert har vært værre videoer her så setter jeg den i spoiler og sier at den ikke er så veldig pen.

Avenged Sevenfold kan dø.

Endret av Osecia
Skrevet
Avenged Sevenfold var forferdelig på Maiden. Har holdt meg milevis unna, så jeg aner ikke hvordan de er i studio. Men jeg klarer ikke se for meg at de er mye å skryte av.

De er ikke det.

Jeg gråt når jeg hørte deres versjon av Flash of the Blade.

Skrevet
Noen som kan anbefale noe god depressiv bm?

I'm In a Coffin

Trist (tsjekkiske)

Aaskereia

Brocken Moon

Blood Red Fog

I Shalt Become

Lifelover

Mortifera

Défaillance

Amesoeurs

Skrevet

Takker for anbefalinger, ikke vært i nærheten av de fleste, holder meg vel okkupert i noen timer tenker jeg.

Kan like så godt slenge med noen godsaker, av typen thrash denne gangen.

Skrevet
Noen som kan anbefale noe god depressiv bm? Noe i samme gate som

Er fortsatt ganske ustø i denne sjangeren, da det går mest i vanlig bm, thrash og death.

Takker på forhånd.

Helvetespine, og Silencer, nuff.

Skrevet
Takker for anbefalinger, ikke vært i nærheten av de fleste, holder meg vel okkupert i noen timer tenker jeg.

Jeg vet at det blei litt på siden av det du spurte om, men jeg har heller ikke funnet noe som ligner på Coldworld dessverre.

Skrevet
Helvetespine, og Silencer, nuff.

Silencer er kult fra tid til annen, klarer bare Nattrams vokaler i små doser. Helvetespine har jeg ingen erfaring med, skal sjekkes ut!

Jeg vet at det blei litt på siden av det du spurte om, men jeg har heller ikke funnet noe som ligner på Coldworld dessverre.

Vi finner nok noe en gang, om det så blir det siste vi gjør. Sitter forresten å hører på Blood Red Fog, fete saker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...