Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Også var det Immortal da... Rett og slett en hælvettes fet konsert! Jeg har ingen klager, og kan ikke skjønne at noen gikk derifra misfornøyde. Åpna med The Sun No Longer Rises! Variert setlist. Kunne godt ha spilt litt mer gammalt, men hei, de spilte Unholy Forces of Evil! Dette var MYE bedre enn når de spilte på Inferno.

9653759[/snapback]

 

Jævla merkelig. Jeg drømte i natt at jeg var på Immortal-konsert og de spilte dritbra.

Finfin drøm jeg hadde :love:

 

edit: Jeg beklager også at Immortal-albumguiden ikke har kommet enda, men jeg ble invitert på hyttetur i høstferien, men jeg skal jobbe på og få den ferdig om ikke så altfor lenge (håper jeg)

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar
Jeg krever at Dream Theater kommer øverst på listen! :D Eller i det minste alfabetisk rangering, så blir det ikke urettferdig! :- (

9655566[/snapback]

 

Nei.

 

DT fortjener definitivt ingen særbehandling.

 

Neurosis er ikke doom.

9655975[/snapback]

 

Korrekt, flyttes til "annet".

 

Pantera er såkalt "Groove metal" så det kan bli vanskelig å plassere det.

9656007[/snapback]

 

Allright - ingen har enda sendt inn Pantera som anbefaling, men den dagen det skjer vil de ende opp under "annet"

Lenke til kommentar

Da kan vel jeg si noe om fredagen på Motstøy da.

 

Keep Of Kalessin var helt ok. Lyden var ikke optimal, og alle sangene bortsett fra 2 var fra ARMADA. De kjørte på alle gromsangene, og jeg må bare si at Thebon virkelig kan synge om han virkelig vil.

 

Mayhem var helt ekstremt. Jeg forventa at Attila kunne finne på det meste, men jeg var over hodet ikke forbredt på dette her. Han kom ut kledd som frihetsgudinnen fra helvete - I GLASS! Han hadde krone, kappe (!) og hansker i glass, Tormentor aktig sminke og lasere på fingra, og gjennom konserten utførte han forskjellige ritualer der han ødela alle de 5 store religonene en etter en, for så å runde av showet med å ødelegge hele jordkloden mens han sang 'Anti'. Jeg tror det er vanskelig å forklare åssen han var, men det kommer nok noen bilder etterhvert. Lyden var helt super og låtvalget var supert! De hadde sanger fra de fleste skivene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...