Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tangorodrim, Hail Spirit Noir, Pillorian, Carcass, Samael, Infernal War, Gorgoroth, Primordial og Svartidaudi leverte dritbra. Destruction, Belphegor, og Abbath så lenge det vare, leverte gode greier. Ikke dritbra, men jeg koste meg.

Skrevet

99. Crossfaith, I See Stars og Whitechapel lzm.

Kunn tenkt meg å se Dragonforce. Garantert fett når man har drukket ti-femten halvlitere for mye.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Kom tilfeldigvis over Be'lakor i går ettermiddag og nå har jeg hørt gjennom Stone's Reach-albumet 3 ganger. Meget oppegående, vil jeg si, spesielt Aspect likte jeg veldig godt. Rart jeg ikke har hørt om gruppa før. Helt i min gate. 

Skrevet

Kom tilfeldigvis over Be'lakor i går ettermiddag og nå har jeg hørt gjennom Stone's Reach-albumet 3 ganger. Meget oppegående, vil jeg si, spesielt Aspect likte jeg veldig godt. Rart jeg ikke har hørt om gruppa før. Helt i min gate. 

Gode venner av Ne Obliviscaris, som jeg antar du har vært borti?

Skrevet

Gode venner av Ne Obliviscaris, som jeg antar du har vært borti?

Nei, dessverre så har jeg ikke hørt om de heller. Har stort sett holdt meg til svensk melodisk death metal, men Australia har virkelig noen godbiter på lur.

• 2 uker senere...
Skrevet

En kompis ringte meg for litt siden og sa "jeg har ordnet oss billetter til Wacken 2018". 

Fuckings WACKEN! Satan det blir rått :D

• Liker 2
Skrevet

En kompis ringte meg for litt siden og sa "jeg har ordnet oss billetter til Wacken 2018". 

Fuckings WACKEN! Satan det blir rått :D

Nice! Wacken 2018 blir også mitt første år! :D

• Liker 1
Skrevet

Kult! Allerede er det jo bekreftet en del kule bands, Judas Priest, Arch Enemy, Children of Bodom.. 

Krysser fingrene for at Lamb of god og Behemoth kommer!

• 8 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 1 år senere...
Skrevet
michael691 skrev (På 8.11.2008 den 10.54):

Noen som har hørt om Helvetespine? Vokalen kan måle seg med han fra Silencer.

Suicidal, Depressive Underground Black Metal fra Oslo (tror jeg..?)

Trondheim 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...