Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes In Flames er for ungdomsskole-elever som skal gjøre opprør mot far og mor. De hører vel generelt sett på det mens de drikker Burn nede i kjellerstua og spiller WoW eller CS. Tipper gjennomsnittlig 87% av In Flames fans har piercet et organ i hodet, altså enten øyenbryn, nesa eller øret. '

 

In Flames fans er faktisk jomfruer til de er over 25 år og lærer seg å høre på noe annet enn In Flames. Tenk litt på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes In Flames er for ungdomsskole-elever som skal gjøre opprør mot far og mor. De hører vel generelt sett på det mens de drikker Burn nede i kjellerstua og spiller WoW eller CS. Tipper gjennomsnittlig 87% av In Flames fans har piercet et organ i hodet, altså enten øyenbryn, nesa eller øret. '

 

In Flames fans er faktisk jomfruer til de er over 25 år og lærer seg å høre på noe annet enn In Flames. Tenk litt på det.

Javel-ja.

Lenke til kommentar

YHWH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Imperator er forresten årets album! Noe av det beste, mest ambisiøse (det varer i føkkings 2,5 time!) jeg har hørt av norsk black metal på leeenge. Satan så bra den er!

 

Edith Piaf: Den fysiske utgaven er ikke klar enda men bandet slapp en offisiell torrent på release: Link.

Endret av Anulaibar
Lenke til kommentar

Så sannelig! Og Deathhammer er en fin bonus! Har lenge hatt lyst til og se dem live, da dem knuser som bare det på platene.

 

De er helt rå live(!!). Salsten er jo seg selv lik live som på albumene, og det slår aldri feil!

 

Fra Unholy for et par uker siden:

 

:p

 

Ser ellers at eventen har blitt flyttet til onsdag 7. november i stedet.

Endret av drgz
Lenke til kommentar

Skal ein tur til Frankfurt i helga. Veit nokon om gode butikker for å få handla seg litt vinyl, nytt eller brukt?Har søkt litt rundt, men har endå ikkje funne nokon som innehar skikkelig musikk (metal i alle sjangrer).

 

Om nokon har nokre gode tips, tar eg gladelig imot :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...