Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Isj da! Drawing Down the Moon, The Oath of Black Blood, At the Devil's Studio 1990 og Electric Doom Synthesis, i den rekkefølgen, er gull.

 

Har heller ikke troa på ny Watain. Lawless Darkness hadde jævlig dårlig levetid. Rabid Death's Curse og Casus Luciferi kun!

Lenke til kommentar

Sier ikke at Drawing... ikke er bra. Jeg har bare en tendens til å f.eks sette på goatlord istedenfor. Jeg har bare ikke smeltet helt for Drawing down the moon på den måten jeg hadde håpet.

 

Lawless darkness greia er jeg enig i, men mange kule låter da, på lawless darkness altså.

Lenke til kommentar

Ny Beherit og ny Watain i tidlig i Mai. Det blir kjøpt og det kommer til å bli bra. Eneste sure er at jeg har alt av Watain - men på cd. Derfor blir det nok cd av den nye Watain også. Beherit har jeg lett blanding av, så det blir vel vinyl.

 

Noe info om det nye albumet til Watain? Er ikke dvdn du mener?

Likte faktisk Lawless Darkness rimelig godt, så noe nytt fra dem ser jeg frem til!

Lenke til kommentar

Ny Beherit og ny Watain i tidlig i Mai. Det blir kjøpt og det kommer til å bli bra. Eneste sure er at jeg har alt av Watain - men på cd. Derfor blir det nok cd av den nye Watain også. Beherit har jeg lett blanding av, så det blir vel vinyl.

 

Noe info om det nye albumet til Watain? Er ikke dvdn du mener?

Likte faktisk Lawless Darkness rimelig godt, så noe nytt fra dem ser jeg frem til!

 

Ser bare det står en release på RYM. Om det er en DVD vet jeg ikke, men det hadde det vært rart om ikke det skue komme ett album fra Watain snart, virker som om de har flyten om dagen. Iaf han Daniel duden.

 

Peste Noire med demo-samling står også oppført. Ny Saint Vitus.

 

Ble tipset om en snedig blogg også her i dag: http://cosmichearse.blogspot.com/search?updated-min=2011-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2012-01-01T00:00:00-08:00&max-results=50

 

Litt unnskyldt synes jeg nesten man er, når man finner album på nettet som er mer eller mindre umulig å finne igjen i fysisk format. Om linken strider mot noen retningslinjer her inne fjerner vel moderator den for meg, regner jeg med?

Lenke til kommentar

Blir kjempesint.

 

Når det er sagt er jeg ingen stor fan av Falloch selv. Where Distant Spirits Remain er ei OK skive, men ikke noe mer. Ashen Eidolon er derimot veldig bra, men synd det ikke blir noe mer Gallowbraid. Hadde sett frem til mer fra den kanten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...