Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer jo helt ann på øret som hører. Men for min del er screamo helt der oppe med grindcore og powerviolence hva brutalitet angår. Og de ekstreme formene for punk (som grindcore, powerviolence og screamo) er for min del langt mer brutalt enn 95% av all metal jeg har hørt, og da er death, black, thrash og goregrind inkludert.

Og jeg snakker ikke om hva som er "heavy", eventuelt tungt. Jeg snakker om agressivitet (og ja, jeg er fult klar over at thrash kan være agressivt. Pleasure to Kill er selvfølgelig et av tidenes mest brutale album). Vil jeg har noe tungt så setter jeg på noe doom metal.

 

Men øret som hører og alt det der. Hail!

Lenke til kommentar
Synes begge band er middelmådig på sitt beste

 

Mainstream-hore.

 

Alle vet at band som ikke er store nok til å være på enhver "Metal: Hall of Fame" er de eneste "tr00" metal-bandsa i verden, derfor kan de høres så jævlig ut som de selv vil og fortsatt ta krusen ut av håret på morra di!

 

...så Mainstream-hore betyr altså "Elitist som ikke hører på det samme som kidza"?

 

Confused I am.

Lenke til kommentar
Synes begge band er middelmådig på sitt beste

 

Mainstream-hore.

 

Alle vet at band som ikke er store nok til å være på enhver "Metal: Hall of Fame" er de eneste "tr00" metal-bandsa i verden, derfor kan de høres så jævlig ut som de selv vil og fortsatt ta krusen ut av håret på morra di!

 

...så Mainstream-hore betyr altså "Elitist som ikke hører på det samme som kidza"?

 

Confused I am.

Jeg også for å være helt ærlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...