Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De jeg virkelig setter pris på av Motörhead så langt er Iron Fist, Overkill, Don't need religion, Just cause you got the power, Damage case, Sweet Revenge og Speedfreak.

 

Føler det ikke har vært så mye snakk om bandet, men så er det så gammelt at det kanskje var ferdigsnakket før jeg ble født.

Lenke til kommentar

De jeg virkelig setter pris på av Motörhead så langt er Iron Fist, Overkill, Don't need religion, Just cause you got the power, Damage case, Sweet Revenge og Speedfreak.

 

Føler det ikke har vært så mye snakk om bandet, men så er det så gammelt at det kanskje var ferdigsnakket før jeg ble født.

 

Vel, de har jo egentlig ikke gjort noe særlig merkverdig siden 80-tallet, i motsetning til andre 80-talls band som Saxon eller Iron maiden eller Metallica, så de er litt "underground" igjen.

 

Men ironisk nok var det Motorhead som hjalp både Maiden og Saxon med å komme ut til folk. Saxon's store gjennombrudd var når Motorhead inviterte dem med som support act i 1980, da var MH allerede superstjerner. Og Motorhead var banebrytende, det var masse engelske heavy metal band, men INGEN hørtes ut som Motorhead med sin lynkjappe thrasha metal. De andre var mere bluesbaserte band.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...