Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Speaking of which, noen som har noen gode metalband med høy teknisk kvalitet på spillinga? Enten med vokal (ikke growl) eller uten. (f.eks, Animals as Leaders, Liquid Tension Experiment, Jeff Loomis, Scale The Summit, mm.)

Trenger litt mer instrumentalonani. :p

 

Sleep Terror, instrumental teknisk death metal. Sjekk ut flere låter etter denne. Mye fett.

http://www.youtube.com/watch?v=1ERHU7vBSAo

 

Spiral Architecht, norsk prog metal. Teknisk, deilig vokal og deilig basslyd.

http://www.youtube.com/watch?v=sobVnsf0X3c

Lenke til kommentar

Vært borti Cloudkicker da?

Tok en titt/lytt på det nå. Rimelig heftig musikk, men dessverre ligger det ikke på Spotify. :(

Circus Maximus

Det morsomme er at jeg satt og hørte på det når du postet. :p

Buckethead da? Han må vel ha noe du kan digge, selv om det er ufattelig mye rart blanda inn der og.

Høres interessant ut så langt. Takker for anbefalningen. :)

Muligens noe litt annet enn du tenkte på, men Diamond Head - Lightning to the Nations er rimelig fet. Førstelåta:

 

 

Beklager, men det manglet litt "futt" i mine ører. Klarte ikke helt å bli fenget.

Magic Pie?

Magic Pie kjenner jeg til. Har hørt på dem siden de debuterte i Norge. :)

Sleep Terror, instrumental teknisk death metal. Sjekk ut flere låter etter denne. Mye fett.

 

 

Spiral Architecht, norsk prog metal. Teknisk, deilig vokal og deilig basslyd.

 

 

Spiral Architect var svært interessant, men det finnes bare to låter på Spotify.

Sleep Terror. Hmm. Må høre mer før jeg kan si noe. Var rimelig tungt å fordøye. :p

 

 

 

Men sweet, da har jeg mer musikk å rote rundt med. :)

Lenke til kommentar

Har dere noe svartmetal å anbefale?

 

Tar bare imot grupper jeg kan finne på kasset, er gruppen på spøtify blir gruppen lagt i "brenn i hel helt til ragnarok bunken" og brukeren som anbefalte gruppa vil få en forbannelse kastet over seg. Ritualet for forbannelsen vil inkludere nakne jomfruer på kors, og ofringen av en geit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...