Gå til innhold

Grafikken i Halo 3, her er slutten på debatten


Bamsemumsen

Anbefalte innlegg

Se for deg en sportsbil. Den ser pen ut. Den kjører litt bra, men det er ikke det folk legger merke til ved den. De tenker "oi damn, denne bilen var fin!".

 

Se for deg en annen sportsbil, som også ser fin ut. Men den er kanskje littegranne utdatert, konkurrentene ser litt finere ut. Det denne bilen kan, er å kjøre bedre enn de andre bilene som ser helt pene ut.

 

Nå tenker du deg om, hva betyr mest? At du holder deg på veien, eller at du sitter i en pen bil når du kjører utfor klippen til din sikre død?

 

Jeg håper noen skjønner hva jeg prater om med en gang her, slik at jeg slipper å forklare det så jævla mange ganger. Halo 3 har ikke den beste grafikken på markedet, Halo 3 har et utrolig godt gameplay som underholder de fleste, utenom grafikkhorene - dere vet hvem dere er. Sikter til drittungene som går rundt og klager på grafikken i dette fantastiske spillet.

 

Og grafikken er ikke dårlig i Halo 3, det er den så absolutt ikke! Den er nydelig, med masse pene farger og inneholder mange områder hvor du bare må stoppe opp og se deg omkring, fordi det er så vakkert. Jeg mener at å sette Halo 3 opp mot Gears blir feil, fordi spillene satser på forskjellige miljøer. Å sette Halo 3 opp mot Bioshock blir også feil, fordi Halo 3 har multiplayer og en helt annen setting.

 

Håper dette emnet og denne posten kan sette en stopper for de idiotiske angrepene på Halo 3s grafikk. Ja, jeg er Halo-fanboy, det har du sikkert skjønt! Men jeg driter i om folk ikke liker spillet, bare de ikke misliker det pga. grafikken.

 

:thumbup:

Endret av Bamsemumsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halo 3 er jo fast paced med masse kjøretøy, mange fiender og fullstendig kaos (in a good way!) online.

 

Jeg er vel en av de få som faktisk ikke liker gears of war? Gikk sakte og følte at jeg aldri hadde noe særlig kontroll over kisen jeg styrte.

 

I halo 3 kommer jeg rasende ned en bakke i en Mongoose, jeg og kompisen min hiver seg av og setter oss inn i en Hornet, der vi flyger videre og sloss mot 2x mega-tanks. Det er sinnsykt fett og det er få spill som får adrenalinet til å pumpe på samme måte.

Lenke til kommentar
Gikk sakte og følte at jeg aldri hadde noe særlig kontroll over kisen jeg styrte.

 

9612061[/snapback]

 

 

Går da ikke fort i Halo3, så sant du ikke bruker kjøretøy?

9612265[/snapback]

 

 

Om du ikke fikk noe kontroll på duden din i gears of war, så er du rett og slett bare skikkelig dårlig til og spille gears of war.

Lenke til kommentar

Selv synes jeg dessverre at "grafikken" er FOR dårlig.

Grunnen er rett og slett forid den ikke har AA. (noe som gjorde Halo 2 så bra)

 

Greit nok at ikke grefikken er topp, men at alt ser buggette trekker VELDIG ned. De kunne gjerne droppet alt som heter HDR og slikt for min del, men å droppe AA (og ikke engang lage spillet i HD) trekker for mye ned for min del.

 

En ting er at den ikke ser ut som en sportsbil, men å se ut som en "superpimpet" kjærre er noe annet.

 

Kall meg gjerne drittunge, men man kan ikke kalle grafikken for noe annet et utdatert. (om dette er bra nok er en annen diskusjon)

Gameplay er bra og alt det der, men i denne tråden så diskuteres grafikken, ikke hvor bra spillet er/gameplayet.

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Om du ikke fikk noe kontroll på duden din i gears of war, så er du rett og slett bare skikkelig dårlig til og spille gears of war.

Tøv. Handlingsfriheten i Gears of War er ikke i nærheten av den du har i Halo 3. Skjønner at jeg traff en nerve på flere her inne når jeg nevnte noe jeg ikke likte med spillet, og hvorvidt jeg er god eller dårlig i spillet vet du pent lite om.

Lenke til kommentar
Gow sakte?

 

hmm... jeg syns gow har mer hastighet når det gjelder kontroll enn halo.

 

Det er dog sikkert bare fordi jeg syns man løper ufattelig tregt i halo, men ingen mulighet for spurting.

9612142[/snapback]

Første jeg gjorde når jeg prøvde H3 var å trykke inn venstre analog for å løpe... kanskje jeg har spilt litt for mye COD4 ;)

 

Uansett, grafikken i Halo 3 er mer enn bra nok!

Lenke til kommentar
Du klarer jo ikke og kontrollere fyren din i spillet, ergo du suger.

 

Hehe yes, her holder det vi saklig. Suger nok ikke. Spillet er for min del pinlig dårlig når det kommer til gameplay. Lasse rundt på et halvt ton av en fyr eller stå bak en stein for å skyte fi blir latterlig kjedelig etter første timen.

 

Må ikke ta en diskusjon rundt et spill så personlig, hazan.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Jeg tror egentlig halo 3 er halo2, men at det laget treeren for og få avslutta sin "store" trilogi.. For la oss være ærlige, det er vel ikke noe mer nytt i halo 3 utenom et par nye våpen og noen nye biler? og såklart, den lille slutten på historien til Master Chief.

 

 

For meg ser spillet tamt, poengløst og kun som et 5 hjul på vogna.

 

 

Min mening om Halo 3.

Lenke til kommentar
Jeg tror egentlig halo 3 er halo2, men at det laget treeren for og få avslutta sin "store" trilogi.. For la oss være ærlige, det er vel ikke noe mer nytt i halo 3 utenom et par nye våpen og noen nye biler? og såklart, den lille slutten på historien til Master Chief.

 

 

For meg ser spillet tamt, poengløst og kun som et 5 hjul på vogna.

 

 

Min mening om Halo 3.

9612908[/snapback]

Det er litt av poenget med en spillserie ;)

Skal ikke finne opp hjulet på nytt for hvert nummer i serien. Historien har MYE å si.

 

Du ser f.eks. ikke bare ringenes herre nr. 2 uten å se noen av de andre ;)

Lenke til kommentar
Selv synes jeg dessverre at "grafikken" er FOR dårlig.

Grunnen er rett og slett forid den ikke har AA. (noe som gjorde Halo 2 så bra)

 

Greit nok at ikke grefikken er topp, men at alt ser buggette trekker VELDIG ned. De kunne gjerne droppet alt som heter HDR og slikt for min del, men å droppe AA (og ikke engang lage spillet i HD) trekker for mye ned for min del.

 

En ting er at den ikke ser ut som en sportsbil, men å se ut som en "superpimpet" kjærre er noe annet.

 

Kall meg gjerne drittunge, men man kan ikke kalle grafikken for noe annet et utdatert. (om dette er bra nok er en annen diskusjon)

Gameplay er bra og alt det der, men i denne tråden så diskuteres grafikken, ikke hvor bra spillet er/gameplayet.

9612444[/snapback]

Du har jo oversett hele førsteposten min du, og misset hele poenget. Det er nettopp hvor bra gameplayet er som diskuteres, og hvor lite grafikken spiller noen rolle.

 

Så ja, måten du skrev på nå gir deg ikke mye respekt, og du plasseres automatisk i drittungebåsen med folka som klager over grafikken. Spill Halo 2 en gang til du, og deretter Halo 3. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...