SaReX Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Hei, lurte egentlig på hva dere spiller til vanlig, gjerne gamle spill som dere tar fram i ny og ne, som dere ikke blir lei. Her er mine "klassikere" PC: Max Payne 2 Command & Conquer Generals - Drit bra etter min mening Unreal Tournament 2004 - Dette tar av CS: Source ibland Half Life 2 ibland Ski Jumping 2007 (når det er vinter ) Street Fighter 2 MP:D Stepmania ibland Xbox 360: skate Fight Night 3 (sinnsykt gøy i mp) PS2: Pro Evolution Mye gammelt, men mye bra dere?
Krankemot Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 PC: Command & Conquer Generals (Ikke så mye) Command & Conquer 3 (Ikke så mye) Medieval II: Total war (spiller det mye nå ) Counterstrike: Source (spiller bare med venner) HL2:DM (spiller bare med venner) Maplestory (gått lei, men hender jeg spiller ) Spiller egentlig ikke så mye, bare når jeg er på lan-partys, eller når andre venner vil spille...
Hrundi V. Bakshi Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Sitter og venter i spenning på min nye PC... men på min gamle haug spiller jeg for tiden dette; -Battlefield 1942 - går aldri lei dette spillet tydeligvis -Day of Defeat: Source -Noen innslag av BF2 og DCon (men mest BF1942 altså) På Xbox spiller jeg ikke mye, men det går i disse for øyeblikket; -Operation Flashpoint: Elite -Call of Duty 3 -Far Cry Instincts Spiller heller ikke mye på PS2 (den er det min forlovede som okkuperer 99% av tiden), men spiller Battlefield 2 Modern Combat og Black en sjelden gang.
Bruktbilen Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 PC: -Diablo 2:Lod -CS 1.6 -CSS -Splinter Cell -Battlefield 1942 -Stalker -HL2
Shivaspace92 Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Spiller: Data: CS:S company of heroes World In conflict wc3 frozen throne Xbox 360: medal of honor airborne rainbow six vegas er vell de jeg spiller mest :)
SpecialForce Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Pc: 9Dragons Pimpslord Mobstar Sherwood CS 1,6 WC3, Frozen Throne Box: GeOW Halo 2,3 En sjelden gang Kameo NFS: Carbon/Most wanted COD3-4(beta) Farcry demo(utrolig gøy!) Tenchu-Z demo masse andre.. GT: boyeminem
hebbe_lille Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 PC World In Conflict FM07 FM08 Demo Far Cry Moto GP 07 Mario Forever 360'en Tiger Woods 08 Fight Night 3 Pro Evo 6 Bioshock
Anbefalte innlegg