Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan var ditt beste kyss?


Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden til Commando_Sondre :cool:

 

Jeg husker mitt beste kyss som om det var igår :love: Var vel rundt 18 år, Jeg var hos en kamerat av meg som jeg hadde kjent en god stund, det hadde vel ligget "noe" i lufta kanskje, men ikke no åpenlyst. Vi var sammen en hel gjeng hjemme hos han en gang, og alle stakk hjem ganske sent på kvelden. Jeg hadde også planer om å dra, men skulle bare hjelpe til med å rydde litt.

 

Så gikk jeg etter han på kjøkkenet for å sette fra meg alt sammen på kjøkkenbenken. Lyset på kjøkkenet var slått av, så var ganske mørkt. Han sto ved kjøleskapet, og jeg sto og snakket med han borte ved kjøkkenbordet.

Plutselig, uten forvarsel, så lukket han igjen kjøleskapsdøra og gikk mot meg i full fart, tok tak i meg, og ga meg det mest fantastiske kysset jeg noen gang fått :blush: vi bare sto der og kysse lenge i mørket.. :love:

seriøst! det var helt ute av denne verden! aldri har jeg opplevd makan! Jeg var ikke forberedt i det hele tatt! og han tok med storm ja :love:

 

så det var mitt beste kyss noengang! :) håper noen andre vil dele med sitt da ;)

 

 

edit litt senere: ikke no å fortelle? :ermm: ikke så mye som ett nuss engang?? :fun:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Øh.. *tenke litt*

 

Jo. Jeg var 15 år eller noe, og da satt jeg i kjelleren hos dama til kameraten min, og ved siden av meg satt ei jente som senere den kvelden viste seg å bli kjæresten min. Vi så film (kjedelig) - og det var kun jeg og hun som så på den filmen, de andre lå og klinte :p

 

Vi hadde flørtet en stund, så jeg mannet meg opp, snudde meg mot henne og dro opp ulldyna vi hadde rundt oss.. og kysset henne. Lenge. Filmen var ferdig da vi var ferdige... :p Var det beste noensinne :cool:

Lenke til kommentar

Hmm... dette var en vanskelig en Melisma...

Men må si det kysset jeg husker best, var når jeg var på stranda der hvor jeg bor, og grillet og drakk med venner. Dama mi på det tidspunktet var i utlandet og skulle ikke komme hjem før dagen etterpå (trodde jeg), før jeg merket at noen la en hånd over øynene mine bakfra og lente hodet mitt bakover. Leppene våre møttes og jeg skjønte at dama hadde kommet hjem tidligere... Faen for en følelse det var!

Lenke til kommentar

Mitt beste kyss var nok mitt første skikkelige kyss. Det var på en konfirmant leir, jeg hadde funnet tonen med en jente seg syns var smellheit :love:

Så låg vi der lenge i sammen under soveposen og lurte på om vi skulle tørre og kysse hverandre. Og da plutselig skjedde det, husker ikke hvem som tok initiativet (staving?), jeg hadde sommerfugler i magen. Ayayay for en følelse. Teknisksett var det sikkert et elendig kyss, men jeg husker det som en fantastisk opplevelse etter en lang, stille og pirrende oppbygging.

 

Å for en tid det var, jeg har lyst å bli liten gutt igjen.

Lenke til kommentar

Mitt første skikkelige kyss må vel være noe av det beste (selv om jeg aldri kunne funnet på å kysse den personen nå).

 

Hadde nettopp blitt kjent med hun, og vi var i Eikedalen (alpinanlegg) og sto på snowboard. På bussen hjem lå vi plutselig i baksetet og klinte som faen. Ikke så mye mer å si om det egentlig. Var vel 14 år, tror jeg...kanskje 15.

Lenke til kommentar

Min beste kysseopplevelse var nok første gang jeg kyssa kjæresten min :)

Hadde vært forelska i han et halvt år uten og tørre og si noe, men når jeg endelig så han igjen etter 3 mnd elns manna jeg meg opp (etter å ha fått litt kalinka innvendig) og kyssa han, og til min store forundring ble han med :love:

My everything <3

Lenke til kommentar

Hm...

 

Hard kamp, men jeg tror det første kysset jeg fikk av eksen er det beste hittil.

 

Husker det var på kvelden, vi hadde møtt hverandre for første gang tidligere på dagen etter noen uker med het nettflørt, og kjemien hadde vært glimrende hele dagen igjennom.

Vi var på vei hjem til henne for å se film, husker jeg. Ingen hadde sagt noe på en stund, men stemningen mellom oss var til å ta og føle på.

Så, på veien over en parkeringsplass tenkte jeg at det var nå eller aldri, så jeg bare stoppet henne uten ett ord, snudde henne forsiktig mot meg og så henne dypt inn i øynene før jeg kysset henne.

 

Alle de følelsene og all den spenningen som hadde samlet seg opp i løpet av dagen og ukene vi hadde flørtet, fantasert og ertet hverandre, alt samlet i det ene øyeblikket...

 

Det var... Ubeskrivelig. Deilig, spennende, elektrisk, alt på en gang. Jeg tror neppe jeg får oppleve akkurat et sånt øyeblikk igjen, men det er lov å håpe ;)

Lenke til kommentar

Mitt beste kyss må være det jeg fikk av hun jeg er sammen med nå...

Vi hadde pratet endel over msn, og tekstmeldinger tidligere , Vi møttes første gang en lørdag, vi dro og spiste lunsj på en kinesisk plass, og fant tonen veldig godt akkurat som vi hadde tidligere på nettet. Når vi satt på bussen på vei hjem til meg, rett før vi skulle av snudde jeg meg mot henne og vi kysset. Vi hadde kysset litt tidligere på dagen, men ikke slike kyss om du forstår hva jeg mener. Det var ett helt elektrisk kyss, ett slikt kyss som åpnet alle følelser, Og gjorde att jeg ble skikkelig forelsket i ho... Rett og slett magisk <3

Lenke til kommentar
Hmm... dette var en vanskelig en Melisma...

Men må si det kysset jeg husker best, var når jeg var på stranda der hvor jeg bor, og grillet og drakk med venner. Dama mi på det tidspunktet var i utlandet og skulle ikke komme hjem før dagen etterpå (trodde jeg), før jeg merket at noen la en hånd over øynene mine bakfra og lente hodet mitt bakover. Leppene våre møttes og jeg skjønte at dama hadde kommet hjem tidligere... Faen for en følelse det var!

9609045[/snapback]

 

 

så romantisk gjort da :love: gode overraskelser er velkommene ja :)

Lenke til kommentar

med min nåverende jente...

før vi ble sammen, så var eg på besøk oss henne, hvor vi skulle se film osv...

da natten fallt på så lå vi og snakket hele natten.. utroli spessielt og ligge og prate en hel natt med noen du liker kjempe godt...

og om mårningen, så lå vi i hvertfall helt inntil hverandre og så hverandre dypt i øynene til hverandre, og så kysset vi kangt å lenge<3<3

beste kysset eg har hatt:)

Lenke til kommentar

Med ei musikerjente for tre år siden elns, hos meg, i sofaen på loftet. Hadde akkurat sett film, og kom bare nærmere og nærmere hverandre i sofaen. Etter at filmen var ferdig tok jeg initiativet, og det var nok ikke det dummeste jeg har gjort. Fantastiske neste par timer. :)

 

Meeen, dette var både første og siste date med den jenta. :(

Lenke til kommentar

På vors med ei chick. Vi satt og prata så fikk jeg det for godt å kysse hu siden hu er latterlig fin.

Så klina vi hele kvelden. Hu er den beste til å kysse som jeg har vært borti. Klina med hu etter det også, og standaren holdt seg.

Har jo hatt mye bra klining med x, men kan nok ikke måles seg.

Lenke til kommentar

vel, ett "beste kyss" er vel ett kyss der man kjenner det i hele kroppen at det kiler, at man nesten flyr.. for å oppnå ett slikt kyss, så tror jeg det må ha bygd seg opp en spenning mellom disse 2 personene, over lang tid eller en kort periode ihvertfall.. til man kjenner sommerfugler ihvertfall :p og tror det hjelper veldig når det kommer spontant og overraskende..

 

jeg vet jo ikke, alle er jo forskjellig,, men er slik oppskriften min er ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...