Gå til innhold

Porcupine Tree - Albumguide og diskusjon!


Whalecore

Anbefalte innlegg

Etter å ha kome over nokre ukjende låter på Arriving fant eg ut at det fantes spor på DVDA-utgåva av In Absentia og Deadwing eg ikkje hadde høyrt. Det må bli orden på.

 

Er det noko problem å høyre dei på eit stereoanlegg, vil kanalane samlast til stereo eller blir det feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Las litt rundt DVDA, må visst støtte DTS og, om eg las riktig. Skal prøve, men har ikkje CD-samlinga tilgjengeleg akkurat no, får ta det når eg kan. Har jo ikkje bruk for 5.1 DTS, high fidelity versjoner, vil berre ha låtene eg. :p

 

Mangler f.eks. Mother & Child Divided, So Called Friend, Half-Light, Revenant og Buying New Soul. Hovudsakleg låter som kun er utgitt på DVDA-versjon av albumene.

 

Edit: Såg ein plass det sto at det låg ein PCM Stereo-versjon som kan rippast, det kan funke.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Trur ikkje det er mange andre plasser å få kjøpt på nett enn Burning Shed. Har sjølv bestillt nokre skjorter frå den som er på vei.

Henta denne i dag.

 

På pakken står det på papiret £69, men det er skrive over med ein penn der det står £14. I tillegg er det streka over "Merchandise" og satt ring rundt "Gift". Kjempegreier! :D

Lenke til kommentar
Henta denne i dag.

 

På pakken står det på papiret £69, men det er skrive over med ein penn der det står £14. I tillegg er det streka over "Merchandise" og satt ring rundt "Gift". Kjempegreier! :D

Hvilke bestilte du? Selv kunne jeg godt tenkt meg Deadwing eller den hvite The Incident, men begge er "out of stock" :hrm:

Lenke til kommentar
På pakken står det på papiret £69, men det er skrive over med ein penn der det står £14. I tillegg er det streka over "Merchandise" og satt ring rundt "Gift". Kjempegreier! :D

 

Fint med BS det. De er klar over hvordan momsreglene er i Norge, så de setter stort sett verdien under £15:

 

 

Sorry for the delay in replying, I have been out of the office on holiday.

 

 

We always try to mark packages to Norway as £15 or less.

 

 

Regards

 

 

Pete Morgan

 

 

Burning Shed Ltd,

Jonathan Scott Hall

Thorpe Road,

Norwich NR1 1UH. UK.

Lenke til kommentar

Konserten var helt genial, ja!

 

Jeg synes også det toppet seg med Anesthetize, den gjorde seg helt utrolig bra live. The Start of Something Beautiful og Way Out of Here var også fantastiske, selv om jeg egentlig ikke hadde trodd at de skulle fungere så bra i forhold til det andre de spilte. Generelt var setlisten nærmest perfekt, uten et eneste dødpunkt :)

Lenke til kommentar

For å sitere ein kommentar eg kom over på VG Nett: Satan i helvete for en usedvanlig grisefett konsert. :new_woot:

 

Det var ein råbra konsert, The Incident funka som fjell live, det slo meg at albumet har massevis av geniale riff. At eg skulle få oppleve Anesthetize, Russia on Ice og Normal var rein bonus, encore var som venta. Såg og delar av setlista til Steven, så eg visste at Trains og Muzak kom. Einaste eg sakna var Halo eller Open Car, etter å ha høyrt dei på Arriving Somewhere og sett at dei er gode livelåter. The Start of Something Beautiful og Way Out of Here er jo fabelaktige låter, skulle berre mangle at dei gjorde seg live. Faktisk fungerer alt eg har høyrt av PT live. Anesthetize og Trains var nok høgdepunktene, eller, prikken over i-en, for det fantes ingen lavpunkt eller mellompunkt.

 

Digga den visuelle delen som gjekk i bakgrunnen og. Passer perfekt til PT-stemningen.

 

Lyden var fabelaktig, ein kunne faktisk høyre vokalen greit, noko som ikkje alltid er ein selvfølge på konsert. Eg sto riktignok heilt framme, så litt meir lydkaos vart det nok enn lengre bak, men den stemningen og trøkket var meir enn verdt det. Sto framfor John Wesley, det var trøkk frå første låt. Ikkje antydning til moshing heller, heilt supert! Genialt at det er litt heavy musikk innledande på The Incident, det fekk publikum i gang. Bandet gjorde ein knall innsats, eg lurte av og til på om Steven fraus på beina sidan han ikkje hadde noko fottøy. :p

 

Var ein som kommenterte at han skulle gå på alle PT-konsertar som kjem, den lista skriv eg og under på. Ikkje pokker om eg skal gå glipp av ei sånn oppleving, det er den beste konserten eg har vore med på noko gong. Kan godt reise til England ein tur og for å høyre dei.

 

Setlist:

 

Occam's Razor

The Blind House

Great Expectations

Kneel and Disconnect

Drawing the Line

The Incident

Your Unpleasant Family

The Yellow Windows of the Evening Train

Time Flies

Degree Zero of Liberty

Octane Twisted

The Séance

Circle of Manias

I Drive the Hearse

 

The Start of Something Beautiful

Russia on Ice

Anesthetize

Lazarus

Bonnie The Cat

Normal

Way Out of Here

 

Encore:

The Sound of Muzak

Trains

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
(...)

Digga den visuelle delen som gjekk i bakgrunnen og. Passer perfekt til PT-stemningen.

 

Lyden var fabelaktig, ein kunne faktisk høyre vokalen greit, noko som ikkje alltid er ein selvfølge på konsert. Eg sto riktignok heilt framme, så litt meir lydkaos vart det nok enn lengre bak, men den stemningen og trøkket var meir enn verdt det. Sto framfor John Wesley, det var trøkk frå første låt. (...)

 

Videoene i bakgrunn var knallfete, ja.

 

Du sier du sto rett foran John Wesley, kanskje jeg så deg? Det gjorde nemlig jeg også, ganske nøyaktig der Steven Wilson noen ganger gikk helt frem til scenekanten. Knallbra plass, over all forventning når det var min første (men definitivt ikke siste) PT-konsert ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...