Gå til innhold

Porcupine Tree - Albumguide og diskusjon!


Whalecore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler jeg er litt småskuffet over The Incident. "Kneel and Disconnect" og "I Drive the Hearse" skiller seg foreløpig ut som de beste sporene.

 

Har hørt ganske mye på PT i det siste og så langt er det faktisk Stupid Dream som er favoritten. Fantastisk album.

 

Det hadde forresten vert fint om en moderator tok seg tid og mekket en poll. Ville vert spennende å se hvilket album som stikker av med andreplassen.

Lenke til kommentar
Bortsett fra Arriving Somewhere..., hvilke(t) live-album er verdt å anskaffe?

Coma Divine er dødsfett. Inneholder alle de beste sangene som kom før Stupid Dream. Før de ble populære. Lydkvaliteten er ganske bra faktisk. Det er ikke samme stil som nye PT, men fortsatt meget bra. Synes Incident minner litt om den gamle PT-stilen.

Lenke til kommentar

Har satt Arriving Somewhere i DVD-spelaren no, aldri høyrt eller sett det før. Har billett til PT 23. oktober, men det er framleis uvisst om eg kan eller må på jobb. Kjem neppe til å få mindre lyst etter å ha sett denne. Berre menymusikken har klart å gje meg godfølelsen med konsert.

Lenke til kommentar

Satt med samme følelse av incident i begynnelsen, men nå er det et av mine favoritt album.

Riffet i octane twisted er utrolig tøft, og synes albumet virker veldig "sammensatt", noe det er meningen at det skal være. Som de sa i et intervju, det er vanskelig å plukke ut sang for sang, utenom blind house og time flies.

Lenke til kommentar

Wohooo! Då var konserten spikra. På tide å bestille billetter og hotell.

 

Korleis er det med moshingtilstander på PT-konsertar forresten? Las på ein Youtube-kommentar at det var lite sånt, men ting kan jo endre seg. Har lyst å stå så nærme som mogeleg, men er ikkje noko fan av moshing.

Lenke til kommentar

Må jo se på det mer som en ferietur enn en tur for å se Porcupine Tree.

 

Jeg har aldri vært i London før, så jeg kunne godt ha tatt turen uten å sett PT. Men den ville selvsagt ikke vært like bra. Langt fra like bra.

 

Jeg vet ikke hvor mye penger jeg har brukt, må sjekke nettbanken når jeg kommer meg helt hjem. Men det ble nok en del. Selv om det ikke var så utrolig dyrt.

 

En kveld på "White Horse Pub" med 6-7 øl på hver (18-21 øl) + en meget god middag ble på 128 GBP. Det blir ca. 43 pund på hver. Bare ølen, uten middag ville vært dyrere i Norge. Pluss at vi ikke har like god øl, og i alle fall ikke et utvalg på over 200 stykker. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...