Gå til innhold

Porcupine Tree - Albumguide og diskusjon!


Whalecore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vanskelig å dømme frå 5/11 min, da.

 

Sjølv tykkjer eg den høyres konge ut.

Sidan du ikkje skriv nynorsk til vanleg, vil du kanskje setja pris på at eg rettar deg?

 

*han høyrast

 

Ver forsiktig med å bruke ordet "den" på nynorsk. Ofte bør det eigentleg stå "ho" eller "han" der.

 

 

Når det gjeld songen, tenkjer eg det skal bli interessant å høyra han i konteksten. Skuffa er eg ikkje, iallfall. Veit nokon om delane på tittelsporet skal bli spalta opp, slik som på Dream Theater - Six Degrees of Inner Turbulence?

 

Ja, den er delt opp i 18 deler. Hele CD1 er 55 minutter lang. Time Flies er den lengste låta på over 11 minutter.

 

Ellers er det 4 sanger på CD2.

Lenke til kommentar
Er litt usikker angående sangen. Hvordan den blir i forhold til resten er helt avgjørende. Minner egentlig litt om Trains...

 

Edit: Speik, ikke hver dag jeg ser noen fra Levanger som liker bra musikk... :p

 

Det finnes noen til :p

 

 

Når det gjelder sangen så er den vel helt ok, men som folk sier så er det meget vanskelig å dømme deler av en sang når du ikke har hørt hele.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mhm,

 

Etter å ha hørt gjennom synes jeg disse er de klart sterkeste:

 

The Blind House, Great Expectations, Drawing the Line, Time Flies of I drive the Hearse.

 

Har ikke kommet meg over på disc 2 enda dog.

 

På motsatt side av skalaen finner vi Yellow windows of the evening train. Mulig den vokser på meg, men umiddelbart synes jeg den er kjedelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...