Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvor lenge er hasjen i kroppen


Gjest askergutt

Anbefalte innlegg

Ang. urinprøver og lignende så har jeg hørt at det er enkelte metoder for å "lure" dette. En metode skal være å drikke vann med zalo i. Det sier seg selv at dette IKKE er sunt. Det skal visst fungere pga man nedsetter nyrefunksjonen i en kort periode (les: et døgn elns.)

Å drikke eddik skal også gå ann. Ikke prøv den ufortynnede 35%. Det er bare farlig... fungerer på samme måte som å drikke vann med zalo.

 

Har ikke prøvd dette selv så kan ikke si om det fungerer eller ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, alle disse kjerringrådene er rett og slett tull. Når det gjelder Zalo-metoden, vil nedsatt nyrefunksjon gjøre at THC er i kroppen lenger, på grunn av tregere metabolisering. Med andre ord en motsatt effekt av det man ønsker. Nå skal det sies at jeg tviler veldig sterkt på at å drikke litt vann med Zalo har noen nevneverdig effekt på nyrene, men argumentasjonen for at den metoden fungerer er i alle fall helt på jordet. :)

 

Det beste man kan gjøre er å drikke mye vann, spise godt og næringsrikt og trene. Altså å leve sunt. Da øker metaboliseringen, og virkestoffene forsvinner dermed raskere fra kroppen. En hyggelig bi-effekt er jo også at man føler seg bedre og er sunnere... ;)

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

 

 

hvor lenge er hasjen i kroppen?

enn kompis av meg sa at han leste på nettet at det ikke satt i mange dager når det var lengesiden man hadde røkt sist. jeg tror det er lenger i kroppen, hvem har rett.

9590774[/snapback]


Hvis kompisen din røyker hasj så gir du han en god omgang med bank, og sender han på avvending wink.gif

9591721[/snapback]


Avvending din fjott? Man blir ikke avhenging av hasj!
Lenke til kommentar

jeg hørte at det med zalo hadde noe med å gjøre at det var fettnedbrytende, og man man drakk nok så ville zaloen bryte ned fettet som stoffene sitter fast i.

 

tviler litt på det, man må jo bli bra skada av det, men det blir man jo kanskje også av hasjen i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Avvending din fjott? Man blir ikke avhenging av hasj!

9600996[/snapback]

Ikke fysisk. Men psykisk så blir man det.

 

Og psykisk avhengighet kan gi fysiske symptomer. Ingen tvil om det...

9601011[/snapback]

 

Jo, men det er på samme måte som man kan bli avhengig av å bite negler, skade seg selv, spille spill eller se på fotball

Lenke til kommentar

 

 

hvor lenge er hasjen i kroppen?

enn kompis av meg sa at han leste på nettet at det ikke satt i mange dager når det var lengesiden man hadde røkt sist. jeg tror det er lenger i kroppen, hvem har rett.

9590774[/snapback]


Hvis kompisen din røyker hasj så gir du han en god omgang med bank, og sender han på avvending wink.gif

9591721[/snapback]


du er retardert
Lenke til kommentar
jeg hørte at det med zalo hadde noe med å gjøre at det var fettnedbrytende, og man man drakk nok så ville zaloen bryte ned fettet som stoffene sitter fast i.

9602838[/snapback]

THC er fettløselig, men at det legger seg i fettvevet på mennesker er ikke noe annet enn en myte.

 

Askergutt: Ja, etter én måned skal du være clean.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Avvending din fjott? Man blir ikke avhenging av hasj!

9600996[/snapback]

Ikke fysisk. Men psykisk så blir man det.

 

Og psykisk avhengighet kan gi fysiske symptomer. Ingen tvil om det...

9601011[/snapback]

 

Jo, men det er på samme måte som man kan bli avhengig av å bite negler, skade seg selv, spille spill eller se på fotball

9603125[/snapback]

 

Kunne ikke få sagt det bedre selv. og for de som tror at hasj er avhengighetskappende tar feil, det er ingen kjemikalier i cannabis som er avhengighetsskapende!

Lenke til kommentar
Jeg har en kamerat, som røyker hasj aktivt. Han ser litt sløv ut, men neimen om han er det. Han ble nettopp ferdig på HINT, og har ingen problemer med noe som helst.

9609700[/snapback]

Det er forskjell på folk, har ett par bekjente jeg hang masse med i tenårene som røyker harsj en del. de er de mest tafatte og stakkarslige menneskene jeg kjenner. De røyker harsj døgnet rundt og gjør ikke en dritt fornuftig.

 

Skal innrømme at jeg røyka en god del harsj en periode jeg også, jeg følte meg ikke akkurat i stand til og gjøre så mye konstruktivt. Jeg hadde også lyst til og røyke meg en feit en hele tia omtrent. Ble stressa når jeg ikke fikk gjort det eller om jeg venta på og få harsjen. Så ja det er fullt mulig og bli psykisk avhengig av harsj og dere som nekter på det, ja da har dere vel sterk psyke eller så klarer dere bare ikke og innse det selv.

 

Hilsen tidligere bønnevrak :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest asker_gutt
Hvor mange ganger skal du spørre om det samme? Jeg gidder i alle fall ikke svare deg flere ganger, det har jeg allerede gjort.

 

http://www.erowid.org/plants/cannabis/cannabis_testing.shtml

 

ok, men du nevnte at om nyrefunksjonen var nedsatt så ville det ta langer tid, gjelder det om man drikker alkohol? drakk ca 5 øl og 1 DL 75% sprit for ca 3 uker siden. vil det ha noe å si? ca 2 måner siden røykinga.

 

dette er veldig viktig for meg.

Lenke til kommentar

Snorre:

Klassen vår på klassetur til London. En av dagene var vi på Hard Rock Cafe sitt "gitar-museum" hvor det står utstilt en rekke gamle kjente gitarer og andre instrmenter fra forumds tider. En av de mer gitarinteresserte i klassen fikk til og med holde og "spille" på Jimi Hendrix Flying V-gitar. Uansett, så vet jo vi som kjent at Jimi Hendrix røykte hasj. Og to dager senere når klassen landet på Flesland i Bergen, ble denne klassekameraten sniffet opp av narkohunden og måtte inn til avhør av politiet.

 

Så da hadde altså hasjlukten gått fra Jimi Hendrix sin hasj til gitaren som så har stått i mange år, som så videre har smittet over på vår kamerat som da har blitt stoppet av narkohunden. Sjansene for at du blir tatt om du har røykt dagen før ville jeg da tro er ganske formidable. Det ville faktisk overaske meg om du eksempelvis greide ikke å bli tatt

HÆHÆHÆHÆ Snorre det var dagens as. "En jeg kjenner så på hasj og så døde han"

 

 

Askergutt:

Hør etter asker scaredboy: Bare fordi du har prøvd å røyke en gang, så går ikke verden under. Jeg ble tatt urinprøve etter 2 dager. Og de fant ikke noe. Nå har det gått 2 måneder. Herregud lita jenteunge er du

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...