Potetgullmann1 Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 eneste spillet jeg kjenner med kjempemaur og brun bakgrunn er starten av fallout 2. stemer det?
Landeplagen Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 eneste spillet jeg kjenner med kjempemaur og brun bakgrunn er starten av fallout 2. stemer det? Nei. Gamlere spill.
Gormers Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 (endret) Det er tre dager siden du la ut oppgaven, du bør nok komme med et godt hint snart siden det er fritt fram for alle å legge ut. edit: leste reglene, det var vel sånn at du må være svare på forslagene etter minst 8 timer inaktivitet. Endret 26. januar 2008 av gormers
Coffey Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 Minner bare på at det er fritt fram nå
S-r-ex Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 (endret) For de som er interresert, burde dette være lett til tross for at grensesnittet i Openoffice Draw er temmelig sært sammenlignet med Photoshop hvor lisensen nettop røk ut... EDIT: av en eller annen grunn nektet systemet å laste opp jpeg-filen (Du valgte ingen fil å laste opp WTF?!) så jeg gir beng og laster opp denne gif-filen som ser ut til å virke... EDIT 2: Leif. Dessuten virker ikke hurtig endring virker heller, og nå ble meldingen plutselig "opplasting feilet, be admin sjekke instillinger"... Endret 28. januar 2008 av S-r-ex
mg_martin Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 shadow of collossus? eller hvordan det nå skrives:P
S-r-ex Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 (endret) Både gjetning og stavelse er feil (colossus med en "L") EDIT: ved neste gale svar hiver jeg på et hint Endret 28. januar 2008 av S-r-ex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå