AvIOn Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 (endret) Heisann En kompis av meg skulle spille WoW igjen, første gang etter patch. Først fikk han bare logga på med EN av characterne sine, mens de andre bare gjorde at han ble disconnected fra servern. Nå får han logga på, men alle characters er splitter naken, og det står ikke nicket dems over huet på dem, men bare "unknow". Og ja: Alle addons er sletta, repair-fila er kjørt i tillegg. Noen som vet hva grunnen kan være? *** edit *** Nå hører jeg i bakgrunnen at det er kun en av alt-karakterene hans som funker 100%. Endret 27. september 2007 av AvIOn
Bimmelom Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Gammelt problem jeg hadde for LENGE siden når jeg spilte. Hos meg fikset det seg ved å logge ut utenfor IF osv, og hvor det ikke logget inn og ut veldig mangen samtidig.
Be__bad Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Fannt løsninga nå =) LØSNING! 9590105[/snapback] er du gift?
Rivers Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 (endret) Ønsk meg lykke til for nå prøver jeg å logge på... Håper det funker Edit: Endret 29. september 2007 av Rivers
dysfunctional Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Jeg har samme problemet.. Og jeg har hatt sinnsykt med latency-problemer nå i helga. Ligger alltid over 500 :/
RaW_DeNiM Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 du er ikke alene.. langt ifra.. kan ikke gjøre noe av instancer eller noe.. sjekk ut denne tråden http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...&sid=1&pageNo=1 og den løsningen funka ikke for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå