Gå til innhold

Skytetreningssimulator som er realistisk?


Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jo, de skuffer som bare det, både UZI og Desert eagle er møkka våpen

9594541[/snapback]

 

Poenget med deagle var bare at dette er en kraftig pistol, så det er ikke lurt å begynne med denne.

 

Og hvis man begynner i en skyteklubb, så betaler ofte skyteklubben for skuddene, så lenge du ikke skyter veldig mye.

 

Og jeg kan ikke så mye om våpen, men hvis man nevner AK-47, så kan man ikke si at denne skuffer. (hvis dette er Israelsk da) Hvis man sammenligner det med en M-16, så blir jo M-16 utklasset på nesten alløe områder. AK-47 er mye mer driftssikkert, mye billigere, kraftigere kuler (større kaliber) Jeg vet dog ikke hva som skyter beinest.

 

Selv har jeg bare skutt med en Glock 17 og en 22 kaliber pistol i USA. Glocken var gøy, ikke for kraftig, men kraftig nok. 22 kaliberen var det så vidt rekyl i og bare en liten fiselyd fra kulen. I tillegg til at pistolen var litt gammel og jammet seg ofte :(

 

Men selv vil jeg prøve å skyte med en snikskytterrifle, for å ikke snakke om miniguns :p (eller gattling kanon, slik 8-løps som man finner på tuppen av et A-10 Thunderbolt II, den heter GAU-8 Avenger og kan skyte opp til 4800 skudd per minutt!

 

Om ikke det er nok, så er kulene 30mm i diameter, og det bruker som standard et 4-til-1 kuleforhold, med 4 standardkuler på 465 gram hver for per High-Explosive kule! I tillegg får man kuler med en kjerne av utarmert Uran som veier enda mer. (mer vekt vil si mer slagkraft og penetreringskraft)

 

Hele våpenet med magasin veier 1830 Kilo, og er 5.81 meter langt. For meg blir det ikke mer mandigere :cool: (selvsagt kan man ikke avfyre dette uten et spesialstativ eller fra et fly etc.)

 

EDIT: M61-Vulcan er ikke så gale det heller :D

 

EDIT: Vogn med Avenger-kanonen under :cool:

GAU-8_avenger.jpg

 

Så har vi M61-Vulcan:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Vulcan1.jpg
Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Dra på en skytebane da vel! Og skyt med ekte våpen.

 

Det er mye gøyere ;)

 

Kanskje du kan begynne med en 50 kaliber Desert Eagle? ^^

9594221[/snapback]

 

Er en gang i uka.

 

ja, koster bare 25kr skuddet også

9594399[/snapback]

 

:lol: mhm

 

Israelske våpen skuffer aldri.

9594421[/snapback]

 

 

Bare prisen :roll:

Lenke til kommentar

Ville absolutt funnet en lokal pistolklubb. De fleste klubber har våpen du kan låne, som regel kalober .22, men den er grei å begynne med da lærer du avtrekk noe som er alfa omega skal du treffe godt på blinken. Vet ikke om de spandere skuddene, men uansett så koster ikke 50 skudd til .22-en mer en 20kr så er ikke så dyrt uansett. Er jo artiger når du får prøvd 9mm eller .45.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Offtopic gutter, trådstarter er ute etter ett spill...

 

_Zeke: kan love deg at du kjenner rekoilen på en Kalashnikov, men det er nok en grunn til at det er verdens mest utbredte våpen.

9594792[/snapback]

 

Dirty harry never got to try out the 600 nitro express.

 

Ville absolutt funnet en lokal pistolklubb. De fleste klubber har våpen du kan låne, som regel kalober .22, men den er grei å begynne med da lærer du avtrekk noe som er alfa omega skal du treffe godt på blinken. Vet ikke om de spandere skuddene, men uansett så koster ikke 50 skudd til .22-en mer en 20kr så er ikke så dyrt uansett. Er jo artiger når du får prøvd 9mm eller .45.

9594810[/snapback]

 

Er medlem i det lokale pistolklubb her i krin. Dessuten, 50 skudd på 22. lr koster 30,- her ^^, 357. revolver, og glock 17 er virkelig bra ja. Men er bare en gang i uka, og jeg har ikke noe våpen selv jeg kan bidra med utenom den dagen. Css er bare fucka, siden man skyter på "mennesker", noe som ikke er i intresse for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Hva er prisen på å fyre av rundt 6 000 20mm kuler fra en M-61 Vulcan da? :D

9594828[/snapback]

 

 

Vel, for det første så er den saken ikke engang lovlig her til lands. Tror ikke noen har lov til å eige noe som det der, utenom hæren, i Iraq eller noe. Prisen, vet jeg ikke, siden kulene ikke blir solgt i norge heller :p (kan jeg tenke meg.)

 

 

Men prisen for noe sånt, ehm, 120,000 kroner kanskje^^

Lenke til kommentar

Vel... prisen på 80skudd 12.7 (50cal) er 325dollar. (Dette hos barretrifles.com)

skulle bli rett over 4 dollar skuddet.

Ganget opp med 6000, gir det 24375 dollar.

Nå er det ifølge dinside.no lurt å handle fra usa, siden dollaren er såpas lav i kurs - 5,421 når jeg skriver dette. Det blir 132136 kroner for 6000 12.7mm skudd.

 

Vanlige 20mm patroner koster hos anzioironworks.com 8 dollar stykket for "training ammo" og 15 dollar stykket for sporlys.

 

En salve med sporlys kommer da på 487890 kroner...

 

Regner med at utarmet uran er enda litt dyrere (!)

 

 

blir en kostbar affære å fyre av den saken....

Endret av jaws733
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Glem det

9588919[/snapback]

:mad:

 

 

http://media.pc.ign.com/media/690/690295/imgs_1.html

 

 

Dette virker jo fint, men ser ingen som har det da :(

9589969[/snapback]

 

vil bare si at med 'glem det' så mente jeg det jeg hadde skrevet før jeg redigerte det vekk, ikke det du driver med:P

9595807[/snapback]

 

Aaah, hehe ok :p

 

 

Vel... prisen på 80skudd 12.7 (50cal) er 325dollar. (Dette hos barretrifles.com)

skulle bli rett over 4 dollar skuddet.

Ganget opp med 6000, gir det 24375 dollar.

Nå er det ifølge dinside.no lurt å handle fra usa, siden dollaren er såpas lav i kurs - 5,421 når jeg skriver dette. Det blir 132136 kroner for 6000 12.7mm skudd.

 

Vanlige 20mm patroner koster hos anzioironworks.com 8 dollar stykket for "training ammo" og 15 dollar stykket for sporlys.

 

En salve med sporlys kommer da på 487890 kroner...

 

Regner med at utarmet uran er enda litt dyrere (!)

 

 

blir en kostbar affære å fyre av den saken....

9596311[/snapback]

 

Du kan vel også regne med en sykehus regning på en snaue 10 tusen, med mindre du er sterk nok til og holde igjen rekylet, så ikke armen din vrir seg rundt som en karrusell^^

 

Bare et sprm. er America's Army gratis?

Når jeg skal downloade det står det at det koster noen dollar.

9598014[/snapback]

 

 

Americas's Army er gratis ja.

 

Her er hjemmesiden til AA

 

 

Om det står noe om betaling, så er det sikkert bare om du vil donere litt for arbeidet dems.

 

Helt valgfritt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Eller VirtualBattleSimulator 2
www.vbs2.com

 

Koster BARE 1100 $

9598117[/snapback]

 

Fortsatt ikke blinksimulator :p

 

Eller VirtualBattleSimulator 2
www.vbs2.com

 

Koster BARE 1100 $

9598117[/snapback]

OMG! :dontgetit: $1800 for VBS2!

9598145[/snapback]

 

 

:lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...