Gå til innhold

Omtale av SEGA Rally (X360)


Anbefalte innlegg

Ok. Så du mener altså ordet "homo" er krenkende. Det tror jeg mange homofile vil ta ille opp.

 

Om noen føler seg støtt av mitt lille ord, er det bare å beklage. Likvel kommer jeg ikke til å fjerne det. Jeg forbinder ordet med glede og entusiasme, og da synes jeg det er synd når enkelte tar det såpass ille opp.

9632613[/snapback]

 

Ordet homo er i utgangspunktet ikke krenkende. Det er ikke jøde, lesbe eller same heller. Men å bruke det for å forsterke et annet ord mener jeg er unødvendig.

 

Men for all del skriv det du føler for, du skal ha rett til det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet er at uttrykket ikke er kjent i dette miljøet og kan derfor feiltolkes(noe det tydeligvis har blitt)

Det er helt greit å bruke på bensinstasjonen hvor alle er kjent med uttrykket og vet hva det innebærer, men du roer ned bruken av det når det kommer kunder.

9636287[/snapback]

Ja, jeg må si jeg hadde reagert på å hørt det på en bensinstasjon, eller et annet sted jeg skulle handle.

 

Ikke at jeg er homo, eller har noe imot de som er homo(seksuelle), men jeg føler egentlig også at det er et litt "ladet" ord.

 

Det blir som prinsessen vår, som kjært sa at "feminisme" også er et ladet ord.

Norge er jo et fritt land, så det her går vel an å skrive, men man bør jo tenke på at man ikke skal krenke andre.

 

"Jeg har rett og jeg er lei av dere som ikke er enige" er litt feil holdning og påståelige holdninger som det, vil egentlig bare skade hw sitt rykte.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...