Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Spiller rating noe rolle lenger? Serien går mot sin slutt, og som tidligere nevnt ser jeg ikke historien utvikle seg videre.

 

Er selvfølgelig villig til å finne mer ut om Sarah og Casey sin tid før Intersecten, men det er stort sett det som er uoppklart nå. Chuck og Sarah som får barn virker morro, men jeg tror det ville ha ødelagt historien fullstendig. Chuck er usikker nok som det er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, det spiller jo en rolle fordi det er det som avgjør om serien blir fornyet. Seertallene kommer til å alltid bety noe, dette er tv.

 

Også plot-messig. For produsentene vil ha hvertfall en sesong til. Å kan ikke gjøre noe endringer når det kommer til sesongfinalen hvis den skulle ende som seriefinale. Dermed vil ikke Chuck ha en seriefinale, tiltross for at serien riktignok tidligere har oppstått fra nesten døden.

 

Alikevel er det mulig at serien bare får en ordre på 8-13 episoder neste sesong, som er mest sansynelig så den får gjort ferdig serien. Men i tillegg så har NBC en rekke piloter som kan være bra som enten lead-ins eller motsatt for Chuck. Så dette kan også booste serien. Uansett tror jeg at det kommer en ny sesong, men ikke noe mer etter den. Å at neste sesong blir kort. Men til slutt, dette var seertallene bare denne uka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du idet heletatt sjekka ut alle de pilotene NBC har på gang? Hvis bare en selv en brøkdel av disse blir til serie så har Chuck dårliger sjanser for fornyelser.

 

EDIT: Riktignok så kan jo også Chuck bli plassert i Midseason, etter nyåret og.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Faen så nettopp en gammel episode på Tv3 fra sesong 1 tror jeg det var, eller sesong 2 er ikke helt sikker. Den var i vertfall drit bra, det er så mye bedre flyt i de gamle episodene, mer følelser i luften, spenning og alt det dere. Action scenen føles også litt mørkere og mer "skremmende" på en måte, som om noen faktisk kan dø. Når jeg ser på episodene fra denne sesongen så virker de veldig cheesy sammenlignet med de eldre episodene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så nettopp den siste episoden nå. Likte at vi endelig fikk se et ordentlig kaldblodig mord. Det var også ganske vanskelig å se hvem som faktisk var morderen i denne episoden, noe som gjorde det litt ekstra spennende. Episoden kunne hatt litt mer futt i seg da, og jeg begynner å bli ganske lei av hele Castle. Enig som WCH sa på forrige side om at det virket som serien tok sted på mange flere locations før.

 

Jeg begynner å bli skikkelig desperat etter en god gammel Chuck episode nå, samtidig vil jeg ikke at de skal cancle serien helt ennå. Det trengs litt mer spenning, humor, skyting.. litt mer av alt rett og slett.

Lenke til kommentar

 

Season 4, Episode 22: Chuck Versus Agent X

 

Håper dette er en annen Agent X enn Ellie...?

 

De har nok å ta av om Ellie blir spion til en sesong til håper jeg... Finner vel på noe lurt til Awesome også, eller er fremtiden av serien allerede mer eller mindre kjent?

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Neste episode kommer ut 11.04, og heter

Chuck Versus the Family Volkoff.

 

 

Synopsis:

 

A bad day gets worse when Sarah Walker throws Chuck Bartowski a surprising relationship curveball as the CIA orders Vivian Volkoff (Lauren Cohan) assassinated. In order to prove Vivian's innocence, Chuck must put his trust in a dangerous ally – Vivian's father Alexei (Timothy Dalton). Meanwhile, Ellie Bartowski-Woodcomb suspects that her mother Mary (Linda Hamilton) is interfering with the search into her father Stephen's past.

 

 

Gleder meg :)

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...