Gå til innhold

Top Gear sesong 10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som har sett episode 2? Når det kommer til dette er jeg veldig glad for at jeg bor i UK! :D

 

Helt genialt når de skal over den engelske kanal med amfibiebilene! Og Jeremys pipestunt. Lenge siden jeg har ledd så godt.

 

Også var det jo en test av den ultimate drømmebilen min der også: Audi R8. :) Det eneste jeg lurer litt på er hvordan Clarkson kan finne på å si at den ikke er pen. Den er jo, i mangel av et godt nok ord, astonishing.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt det travelt i det siste, men nå fikk jeg tid til litt forum. Førsteposten er oppdatert.

 

Sesongen startet knallbra med morsom prat i studioet, en stk rå Golf og Europa-turen, som var herlig på alle måter.

Det var også kult for meg å faktisk kjenne igjen mange steder jeg nylig hadde sett, siden jeg var på bilferie rundt i Europa i sommer.

 

Andre episode var også kjempebra. Audi R8 er en bil jeg har digget siden jeg så de første bildene. På bilferien fikk jeg bare sett en i noen sekunder da den suste forbi oss på Autobahn, men jeg har sett den mye siden da. Møller Bil Minde har nemlig en stående inne, så jeg har lagt joggeturen forbi der noen ganger :)

Jeg likte hvordan kanalkryssingen var lagt opp, med så mye nedtur i starten at jeg mistet troen. Seilbåten til May var ikke like vellykket som sist... Ble imponert over Nissanken.

James så virkelig ut til å høre hjemme der han satt i den fine stolen med pipa.

 

Episode 3 ser ut til å bli innholdsrik.

Gleder meg til å se James teste RR, Jeremy i den knøttlille bilen er jo konge, Ferrari 599 og Bugatti Veyron :dribble:

Lenke til kommentar

Likte amfibiebil-forsøket første gangen, og syns at når de nå prøvde det igjen, så burde de begynt helt fra scratch. Gjerne med andre biler og ideer.

 

Når det gjelder de "meningsløse"-humor innslagene så syns jeg det er en stor del av det som gjør TOp Gear folkene helt unike. Personlig syns jeg Captain Slow er morsomst.

 

Man ser også at i Storbrittania så har de fleste et forhold til Top Gear folkene. Man så bare på bryggen når de skulle over kanalen i bilene sine, så hadde publikum laget plakater med "Go Captain Slow" på. Lo ganske bra da.

Lenke til kommentar

Afrika....

 

En filmish episode på en time, ingen nyheter eller studio.

 

For min del som student, tv/filmish ting(har ett hvileår..), er store deler av episoden kun en fryd for øyet, farger, utsnitt osv, samt musikkbruk. Tar faktiskt litt tid før innholdet av de mest "filmatiske" innslag og filmene faktisk synker godt inn. Og ja humoren er det enda...

 

Og neste helg...bla.

We take a sideways look at the dirty business of commuting in the capital, as Jeremy, Richard and James race each other across London.

 

At ikke ting som snooker faktisk må vike vei for TG er litt rart, evnt hvorfor ikke bare sende TG på BBC prime?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...