Gå til innhold

Hvilken vei skal toalettpapiret henge?


Screen_Bug

  

296 stemmer

  1. 1. Hvilken vei skal toalettpapiret henge?

    • Med enden inn mot veggen
      32
    • Med enden utover
      264


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dasspapiret skal selvsagt henge slik :" |P. Årsaken er at det er lettere å rulle papiret av rullen.

 

Jeg hater mykt dasspapir! Det har sin enkle forklaring i at det løser seg opp og henger seg fast på snurrebassen når man tørker seg. Så sinnsykt irriterende at jeg ikke kan få sagt det en gang. Må drive å pille av biter av dasspapir når man er ferdig eller hoppe i dusjen for å vaske det av - da kunne man like gjerne drite i dasspapir å ta seg en dusj etter hver dobesøk.

9578553[/snapback]

Er det normalt å tørke av kewken etter at man har tisset?

Lenke til kommentar
Hva hjelper slikt billigpappir når man blir rød i ræva da? nei, man må nok ha litt gleder i hverdagen, rullen skal DEFINITIVT henge ut ifra veggen og ALDRI inn i mot veggen, det er jo bare grisete, hvem vil tørke skjiten sin på pappir som har drevet å gnidd i mot en skjitten vegg?

9568923[/snapback]

1. Papiret vil alltid gnis langs veggen før det havner i dine hender uansett.

2. Om papiret hele tiden gnis langs veggen vil den jo ikke forbli skitten veldig lenge.

Lenke til kommentar
Dasspapiret skal selvsagt henge slik :" |P. Årsaken er at det er lettere å rulle papiret av rullen.

 

Jeg hater mykt dasspapir! Det har sin enkle forklaring i at det løser seg opp og henger seg fast på snurrebassen når man tørker seg. Så sinnsykt irriterende at jeg ikke kan få sagt det en gang. Må drive å pille av biter av dasspapir når man er ferdig eller hoppe i dusjen for å vaske det av - da kunne man like gjerne drite i dasspapir å ta seg en dusj etter hver dobesøk.

9578553[/snapback]

Er det normalt å tørke av kewken etter at man har tisset?

9584090[/snapback]

 

Er det normalt å ikke gjøre det spør nå jeg. Ikke faen om jeg vil ha boxeren full av piss.

Lenke til kommentar

Huff, det er jo selvsagt dopapir som henger INN mot veggen som er best da! Hvis papiret er ut fra veggen blir jo papiret hengende så nærme deg, og det blir vanskelig å få tak i det.. Men når man har det hengenes inn, så blir alt så enkelt og greit :D

Også når det gjelder papirtype, så skal det ikke være for stivt og ikke for mykt. Altså, en mellomting er det optimale!

Lenke til kommentar

Inn mot veggen er best. Det lager mye mindre lyd, og papiret har ikke noe tendens til å "henge seg opp" av og til, som jeg opplever med papiret FRA veggen.

 

Ellers må jeg vel si at litt halvgrovt, resirkulert billigpapir er best. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skulle ha et supermykt ørten-lags dasspapir når jeg uansett bare skal bruke det til å tørke drit. Og jeg må vel si at jeg ikke kjenner noe stor behagelighetsforskjell på billig eller "luksus". Også har jeg ofte opplevd at Lambi er for skjør hvis man har litt seig avføring

Lenke til kommentar

Papiret skal henge ut fra veggen. Ser mer delikat ut når den skal brukes. Inn mot veggen ser ut som om man har misforstått....

 

Ellers så skal papiret være mykt og godt. Før så brukte jeg bare det mamma kjøpte, men etter at jeg flyttet ut med en samboer som alltid kjøpte dyrt og mykt papir så har jeg blitt avhengig. Tror jeg rett og slett har mistet "trælene" jeg tydeligvis hadde i ræva før. Dette fordi jeg liker å tørke meg grundig, og etter et par dager med hardt billig papir så er jeg så sår i ræva at jeg er nødt til å gå cowboy style.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Til tross for mange eksperimentielle forsøk, og gode argumenter, har jeg fortsatt ikke kommen frem til den rette måten å henge toalettpapiret. Derfor har jeg nå innført turnusordning i hjemmet, to ruller med enden innover, etterfulgt av to uker med enden utover ;)

 

Rullen skal henge me enden ut av veggen, helst over en varm ovn, så papiret blir komfortabel... xD

 

Har også satt inn en ekstra ovn på badet under rullen, dette var et godt tips! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...